Letošní řada show MasterChef Česko byla bezpochyby výjimečná a především poslední pětice finalistů z ní vytěžila maximum. Zatímco jenom stěží byste dali dohromady vítězku předešlé řady této oblíbené kulinářské show, tentokrát většina národa zná skoro všechny finalisty jménem, a to především zásluhou kontroverzní osobnosti Pavlíny Lubojatzky.
Té se povedlo něco, co nikdo nečekal. Sice na sebe strhla veškerou pozornost, díky její osobě se ale proslavili i ostatní soutěžící. Zatímco Iva Sarauerová, Pepa Nemrava, Pavel Berky nebo vítěz Roman Staša se snaží ze soutěže urvat maximum a neustále komunikují se svými fanoušky, protože vědí, že doba největší slávy jim s ohledem na to, že už se točí další řada, brzy skončí, Pavlína Lubojatzky trošku usnula na vavřínech.
Roman Staša řekl, že si s ohledem na to, že věděl, že bude ve finále a jeho popularita se ještě zvýší, najal manažera a rozjel vlastní projekt, Pavlína jako by byla opařena z faktu, že nevyhrála. To je zřejmé i z toho, že sice přiznala, že chystá svou vlastní kuchařku, její vydání je ale v nedohlednu.
„Začínám dělat na kuchařce. Teda na ní nějakou dobu pracuju. Mám už sedm receptů kompletně vymyšlených. Říkala jsem si, že by bylo načase ji dělat víc tematicky, a tak jsem si založila nový Excel, nějakou tabulku a budu se snažit do toho vše nandat,“ pochlubila se Lubojatzky, která by jako marketingová specialistka měla dost dobře vědět, že kuchařka už dávno měla být v prodeji, a to pro případ, že by si ji její fanoušci třeba přáli dostat pod stromeček.
To se ale nestane. Přitom sama přiznává, že poptávka by byla. „Co jsem chtěla ještě říct k té kuchařce, že se teď hodně v žádostech ve zprávách opakuje, kdy ji budeme vydávat. Jestli se to stihne teď pod stromeček. Bohužel ne. Kvůli nějakým věcem a jiným věcem. Ale každopádně o to víc si na ní dáme záležet a můžete se na ni těšit příští rok,“ slíbila Pavlína, která tak doufá, že i příští rok bude o její výtvor zájem. Dvanáct měsíců je ale dost dlouhá doba.
Zatímco Roman Staša bude navždy už vítěz nejnapínavější série a je to velký sympaťák, na Lubojatzky se zapomene při spuštění nové řady, která už se chystá.
Ani Láďa Hruška by dnes neprodal tolik kuchařek s kuřecími kůžičkami. Tehdy mu ale radil profesionální tým marketérů, zatímco Pavlína se, zdá se, spolehla na své vlastní zkušenosti. Škoda nevyužitého potenciálu.
Fotogalerie |