Pavlína Lubojatzky chystá vlastní kuchařku. V prodeji bude před Vánoci. Ale příští rok

Než se Pavlína Lubojatzky přihlásila do soutěže MasterChef Česko, pracovala jako marketingová specialistka. Svému oboru ale, zdá se, příliš nerozuměla. To by se chovala zcela jinak. Ačkoliv má aktuálně nejvyšší čas vytěžit ze své rychle nabyté slávy maximum, ona se doslova stáhla do ústraní. A nejen to! Přiznala sice, že chystá svou vlastní kuchařku, tu ale hodlá vydat až za rok.

Letošní řada show MasterChef Česko byla bezpochyby výjimečná a především poslední pětice finalistů z ní vytěžila maximum. Zatímco jenom stěží byste dali dohromady vítězku předešlé řady této oblíbené kulinářské show, tentokrát většina národa zná skoro všechny finalisty jménem, a to především zásluhou kontroverzní osobnosti Pavlíny Lubojatzky.

Té se povedlo něco, co nikdo nečekal. Sice na sebe strhla veškerou pozornost, díky její osobě se ale proslavili i ostatní soutěžící. Zatímco Iva Sarauerová, Pepa Nemrava, Pavel Berky nebo vítěz Roman Staša se snaží ze soutěže urvat maximum a neustále komunikují se svými fanoušky, protože vědí, že doba největší slávy jim s ohledem na to, že už se točí další řada, brzy skončí, Pavlína Lubojatzky trošku usnula na vavřínech.

Roman Staša řekl, že si s ohledem na to, že věděl, že bude ve finále a jeho popularita se ještě zvýší, najal manažera a rozjel vlastní projekt, Pavlína jako by byla opařena z faktu, že nevyhrála. To je zřejmé i z toho, že sice přiznala, že chystá svou vlastní kuchařku, její vydání je ale v nedohlednu.

„Začínám dělat na kuchařce. Teda na ní nějakou dobu pracuju. Mám už sedm receptů kompletně vymyšlených. Říkala jsem si, že by bylo načase ji dělat víc tematicky, a tak jsem si založila nový Excel, nějakou tabulku a budu se snažit do toho vše nandat,“ pochlubila se Lubojatzky, která by jako marketingová specialistka měla dost dobře vědět, že kuchařka už dávno měla být v prodeji, a to pro případ, že by si ji její fanoušci třeba přáli dostat pod stromeček.

To se ale nestane. Přitom sama přiznává, že poptávka by byla. „Co jsem chtěla ještě říct k té kuchařce, že se teď hodně v žádostech ve zprávách opakuje, kdy ji budeme vydávat. Jestli se to stihne teď pod stromeček. Bohužel ne. Kvůli nějakým věcem a jiným věcem. Ale každopádně o to víc si na ní dáme záležet a můžete se na ni těšit příští rok,“ slíbila Pavlína, která tak doufá, že i příští rok bude o její výtvor zájem. Dvanáct měsíců je ale dost dlouhá doba.

Zatímco Roman Staša bude navždy už vítěz nejnapínavější série a je to velký sympaťák, na Lubojatzky se zapomene při spuštění nové řady, která už se chystá.

Ani Láďa Hruška by dnes neprodal tolik kuchařek s kuřecími kůžičkami. Tehdy mu ale radil profesionální tým marketérů, zatímco Pavlína se, zdá se, spolehla na své vlastní zkušenosti. Škoda nevyužitého potenciálu.

Fotogalerie

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 13:06 sobota 6. března 2021. Anketa je uzavřena.

  • 78
  • 48
  • 23
  • 21
  • 21
  • 21