Tereza Vu si pro představení své práce vybrala italské prostředí a šíthlounké modelky, čímž jde nyní proti trendu, kdy firmy se snaží sázet na diverzitu, ale taky se jim to pekelně nevyplácí a jedna z největších značek prádla na sociálním inženýrství tratila nemalé peníze.
„Většinu přehlídek mám na štíhlých ženách, ale mám i plus size modelky, ono je to vlastně ale jedno, jelikož já šiju prádlo na míru a to pro jakoukoliv postavu,“ říká k výběru modelek návrhářka Tereza Vu, která si vybrala celkem těžké povolání, neboť prádlo je prádlo a těžko se dá nějak změnit jako ostatní módní kousky.
Jak je těžké být v návrhářství prádla inovativní a vymyslet něco zcela nového?
„Je to samozřejmě těžké, přeci jen prádlo je daná věc, tedy podprsenka a kalhotky, ale dá se to posunout výběrem materiálu. Moc se nedívám na konkurenci a na trendy, čtu knihy historické rázu a v prádle se ráda vracím do historického období,“ popisuje svou práci.
„Češky mají rády klasiku, černá a tělová. Když objednává partner, často vybírá červenou a klientky pak někdy přijdou a chtějí to změnit,“ dodává Tereza Vu. Ostatně i její kousky se prezentovaly v klasických barvách, tedy černá, tělová a bílá.
Fotogalerie |