Celkem šest ročníků soutěže krásy odvysílala na svých obrazovkách televize Prima. Teď se však se společností M Marketing, pořadatelem soutěže krásy Česká Miss, rozhodla spolupráci ukončit. Podle dostupných informací jde o jiné programové priority.
„S vedením soutěže jsme se shodli, že šest let vzájemné spolupráce bylo velmi úspěšných, ale že nyní bude pro obě strany prospěšné jít každý svou cestou,“ uvedl Marek Singer, generální ředitel Prima Group.
Jinými slovy, bylo to krásné, ale bylo toho dost.
Vedení televize své rozhodnutí vysvětluje tím, že se nyní zaměřují na vlastní tvorbu a formát soutěže krásy prý nezapadá do jejich programové sklady. České Miss popřáli hodně štěstí a poděkovali jim za jejich tváře - Gabrielu Kratochvílovou a Moniku Leovou, které nyní působí na Primě v roli moderátorek.
Obě strany se tváří, že se rozešly v dobrém. „Děkujeme televizi Prima za dosavadní partnerství, které bylo přínosné a zajímavé. Po vzájemné domluvě se obě strany rozhodly nepokračovat ve spolupráci. Tento krok pouze naznačuje změnu generálního mediálního partnera a soutěž to nijak neohrozí. S televizí Prima budeme i nadále propojeni, mimo jiné díky moderátorským úspěchům některých našich vítězek,” řekla Lucie Volná, výkonná ředitelka soutěže Česká Miss a naznačila, že soutěž krásy toto rozhodnutí nijak neohrozí.
Nezbývá se tak ptát, kam Česká Miss zamíří. Podle našich odhadů půjde o televizi Barrandov, Nova totiž spolupráci striktně odmítla. „O vysílání soutěže Česká Miss neuvažujeme, v tuto chvíli nezapadá do naší programové strategie,“ uvedla PR manažerka TV Nova Alžběta Cimová.
Jenže jak všichni dobře víme, Barrandov má menší sledovanost než Prima, což by pro Českou Miss znamenalo méně financí a sponzorů.
Na konečný verdikt si však počkejme.