Jako veřejně nejpřínosnější projekt ocenila soutěž aplikaci Záchranka nebo třeba chvályhodný projekt Českého rozhlasu s názvem Ježíškova vnoučata. Milion chvilek tedy musel vzít zavděk nominací v kategorii, která se zaměřuje na marketing.
Svůj postoj organizátoři zkrátka umějí prodat a je to pak skutečně znát. V minulosti stejnou cenu dostal Jaromír Jágr za svůj facebookový profil. Oslovení „hokejová rodino“ se stalo skvělým trademarkem a fanoušci hned vědí, kdo tohle oslovení používá.
Milion chvilek pro demokracii asi nevlastní podobně silný slogan, ale občas si půjčují slogany jiných, které stále fungují. Nepřebernou studnicí jsou v tomto ohledu výroky Václava Havla, kterého předseda projektu Mikuláš Minář rád cituje. A že tento marketing vychází, je potvrzeno.
Před dvěma lety Českou republiku dobyl Kazma svým rozvrácením pořadu Prostřeno. Tehdy na diváka fungovala nekonečná erekce, nadávky a rakev v obýváku. Letos uspěly skákací hrady na Letné a demonstrativní trhání ústavy.
Fotogalerie |