Co spojuje Kazmu a Milion chvilek? Podle odborníků je to dokonalý marketing

Výsledky letošního udílení Křišťálové lupy potvrdily to, co mnozí vědí již dávno. Milion chvilek pro demokracii je kampaň, skvělá marketingová kampaň. Potvrdila to také odborná porota, která iniciativu zařadila po bok Kazmovy One Man Show nebo třeba facebookového profilu Jaromíra Jágra.

Jako veřejně nejpřínosnější projekt ocenila soutěž aplikaci Záchranka nebo třeba chvályhodný projekt Českého rozhlasu s názvem Ježíškova vnoučata. Milion chvilek tedy musel vzít zavděk nominací v kategorii, která se zaměřuje na marketing.

Svůj postoj organizátoři zkrátka umějí prodat a je to pak skutečně znát. V minulosti stejnou cenu dostal Jaromír Jágr za svůj facebookový profil. Oslovení „hokejová rodino“ se stalo skvělým trademarkem a fanoušci hned vědí, kdo tohle oslovení používá.

Milion chvilek pro demokracii asi nevlastní podobně silný slogan, ale občas si půjčují slogany jiných, které stále fungují. Nepřebernou studnicí jsou v tomto ohledu výroky Václava Havla, kterého předseda projektu Mikuláš Minář rád cituje. A že tento marketing vychází, je potvrzeno.

Před dvěma lety Českou republiku dobyl Kazma svým rozvrácením pořadu Prostřeno. Tehdy na diváka fungovala nekonečná erekce, nadávky a rakev v obýváku. Letos uspěly skákací hrady na Letné a demonstrativní trhání ústavy.

Fotogalerie

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 18:30 sobota 21. března 2020. Anketa je uzavřena.

  • 99
  • 44
  • 30
  • 29
  • 28
  • 23