jít naiDNES.cz

Nedělejte Instagram jako Verešová, varují odborníci. Málokdo to dělá lépe než já, říká modelka

Andrea Verešová předvedla novou úroveň zveřejňování příspěvků na Instagramu. | foto: Instagram Andrey Verešové

Když se podíváte na Instagram modelky Andrey Verešové (38), je to samá reklama. Svým polonahým tělem chce vzbudit pozornost, aby mohla na svém profilu „prodávat“ přípravky, za které dostala pravděpodobně hodně slušně zaplaceno. Možná si říkáte, že když má hodně lajků, dělá to asi dobře, někteří odborníci na sociální sítě a marketing to ale vidí jinak.

Modelka Andrea Verešová naprosto propadla Instagramu. Nejenže tam může demonstrovat to, že její tělo rozhodně nestárne a věku se nezalekne, ale také na tom může slušně vydělávat.

Není první ani poslední, kdo se snaží sociální síť „podojit“, ale liší se tím, jak propaguje produkty, za něž jí firmy platí, aby jim udělala hezkou reklamu. Jenže někdy se i mistr tesař utne.

Verešová se dokonce stala „hvězdou“ školení pro influencery a marketingové manažery z firem s názvem Influencering 2019, kde se řešilo propojení byznysu s nejnavštěvovanějšími profily na sociálních sítích.

Při přednášce ji dávali za příklad, jak tento obchod rozhodně nedělat.

„Nedělejte reklamu na alkohol, a když už se rozhodnete propagovat nějakou lahev, nedělejte to špatně jako Andrea Verešová, která dokonce o tequile tvrdila, že má léčivé účinky, je to protizákonné,“ zaznělo na jedné přednášce z úst právničky Andrey Pavelkové.

„Rozhodně si do fotky, když jste evidentně zapomněli ten přípravek někam dát, nedodělávejte nic Photoshopem, budete jen všem pro smích,“ zaznělo v dalším sále během akce.

V závěru se někteří odborníci na influencer marketing shodli na tom, že profil Andrey Verešové není zrovna dobrým příkladem. Apelovali i na to, aby si začínající influenceři z těchto postupů nebrali příklad.

Samotná bývalá miss si nemyslí, že by dělala něco špatně, naopak. Pochvaluje si svou kreativitu, kterou prý zbožňují i její obchodní partneři.

„Právě jsem přiletěla z pracovní cesty v zahraničí a už zase nějaké překvapení? Musím se smát, že nedám druhým spát. Kdybych to dělala tak špatně, asi bych neměla 315 tisíc sledujících, dosah příspěvku kolem 100 tisíc denně a spoustu spokojených firem a značek, které propaguji,“ napsala Expresu Andrea.

Obchodnice Andrea Verešová

„Opět se na mně někdo přiživuje a bere si mě do pusy. Myslím, že jen málokdo dokáže lépe zpropagovat produkt nebo klienta jako já. Umíte si představit lepší způsob, jak na značku upozornit, aby se o ní ve všech médiích a bulváru psalo? Jak byste se dozvěděli o účincích agáve nebo o skvělé kosmetice? Zatím si žádný klient nestěžoval,“ nebrala si servítky modelka.

Záleží už jen na lidech, kteří sledují její profil, jestli jsou pro ně její příspěvky důvěryhodné a rozhodují se podle jejího vlivu.

Fotogalerie

Premium

Kořeněná jídla ani káva neškodí, vyvrací profesor Tesař letité mýty

Kola je pro ledviny hrob. Nejlepší je nesolit a nejíst ostrá exotická jídla. Alkohol dokáže „propít“ ledviny, které je...

Premium

Hra o 80 tisíc: kolik peněz navíc mohou rodiče získat a jak to udělat

Rodičovský příspěvek se od ledna zvýší ze současných 220 tisíc korun až na celkových 300 tisíc. MF DNES přináší návod –...

Premium

Test celoročních pneumatik. Jak si vedou za sucha, za mokra a na sněhu

K celoročním pneumatikám výrobci přistupovali po dlouhá léta macešsky. Konečně se však vrátily do jejich přízně....

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Vezmeme vás na titulní stranu
Středa 13. listopadu 2019, svátek má Tibor
EXPRES

jít naiDNES.cz