Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Chcete získat speciální triko LOVE z limitované edice od Jana Černého, která vznikla pro návštěvníky Ultimátního Love Festu? | foto: Archiv Jan Černý

Návrhář Jan Černý představil speciální merch

„Třešně jsou nejvíc hot ovoce,“ říká Jan Černý.

Jan Černý se stal během několika posledních let návrhářkou špičkou na české módní scéně. Loni představil svou novou značku Jan Société, jeho unisex streetwearová móda zajímá nejen mladou generaci, vidět je často na známých osobnostech ze světa šoubyznysu. Černého kolaborace se známými značkami mají vždy obrovský úspěch. Jednou z letošních novinek je také spolupráce s Ultimátním Love Festem – hudebním festivalem pořádaným Loterie Korunka, pro jehož návštěvníky bude připravena speciální limitovaná edice triček. Čím dalším je tričko unikátní, co stojí za „dirty“ designem s třešněmi a zda má Jan Černý štěstí spíše ve hře nebo v lásce, prozrazuje v rozhovoru sám návrhář.

Jan Černý

Honzo, jak vznikla tato limitovaná verze triček?

Zadáním bylo triko, které symbolizuje lásku. Láska je ta nejhezčí věc, co můžeme mít, i když jde trochu o klišé. Mě to téma bavilo, rozhodl jsem se k němu přistoupit po svém, s vtipem, trochou „sprostosti“. Na trikách je grafika dvou třešní – ty vnímám jako nejvíc hot ovoce. Třešeň, ze které pomalu kape tekutina, působí navíc lehce sexy. Ona ne každá grafika na oblečení funguje, ale tohle není ten případ. Barvy vycházejí ze staré americké grafiky. Je to rock and roll s vintage duchem.

Proč zrovna tenhle styl?

Dirty love prostředí a estetika amerických vintage plakátů se vrací zpět. Jestli se dá říct, že je něco teď trendy, tak je to zrovna tohle.

Vaše trika mají charakteristický oversize střih. I to nové ho bude mít?

Ne. V tomto případě jsem zvolil klasický unisex střih, který je rovnější a sedne většině. Navíc předpokládám, že se dostane k lidem, kteří mou tvorbu ještě tolik neznají a ocení spíš tento střih.

S čím byste doporučil triko nosit?

Tohle triko se hodí téměř ke všemu. Tím, že jde o černé triko s vintage lookem, zkombinoval bych ho s džínovinou, ať už riflemi nebo sukní. Americký vibe posílí plisovaná sukně, černé kalhoty nebo šortky. Je tam výrazný barevný motiv, takže bych tričko mixoval spíše s neutrálními barvami.

Já osobně bych ho zkombinoval se svými modrými riflemi ze silného denimu, které připomínají klasické americké levisky.

Merch může získat jenom ten, kdo si vsadí a zúčastní se Ultimátního Love Festu 1. května. Jste rád, že můžete takhle zprostředkovaně někomu přinést třeba i finanční výhru?

Určitě. A hrozně moc bych si přál vědět, že někdo díky mému triku vyhrál, ale nevím, zda to půjde dohledat.

Sázíte se vy sám? Třeba s někým o něco?

Když jsem to v životě zkusil, byl jsem přesvědčený o své pravdě, ale vždy se ukázalo, že je to naopak. Mně se zdá, že to pokaždé nějakým způsobem hrozně zakřiknu.

Věříte na rčení „neštěstí ve hře – štěstí v lásce“? Máte jedno nebo druhé?

Moc štěstí ve hře právě nemívám. Já mám spíše štěstí v tom, co dělám, co se týče nějakého směru v životě nebo v podnikání, což je občas také trochu hra. Ale zas mám štěstí v lásce.

V loterii hrají velkou roli čísla, jak velkou roli mají ve vašem životě?

Mám v datumu hodně devítek, takže toto číslo mám rád. Celkově mám rád lichá čísla jako 3, 7 a 9. Projevuje se to i v oblečení, co dělám – když dělám novou kolekci, často jednotlivé kousky vyrábím po trojicích. Jako například tři obleky v různých variantách či barvách. Přijde mi, že trojice lépe funguje i vizuálně a esteticky v lichém počtu, když mi visí v showroomu na štendrech. Trojka mi přijde jako velmi silné číslo a často se jí řídím v tom, co dělám. Na lidské oko totiž funguje moc dobře.

Ultimátní Love Fest se koná 1. května. Má pro vás toto datum nějaký význam?

Má a velký. Jako dítě jsem chodil s rodiči do kostela. Vše bylo vždy krásně rozkvetlé. Pro mě je 1. máj symbol toho, že vše všude kvete, kolem je spousta zeleně a krajina je krásně romantická.

A jako oslava lásky? Co je pro vás vůbec láska?

Pro mě je láska hrozně neuchopitelná emoce. Když se bavíme o lásce partnerské, je to něco, kdy jste s tím druhým člověkem životní parťáci. Lásku cítím k lidem, i některým objektům nebo zvířatům. Jde o spojení mezi vámi a tím člověkem, zvířetem nebo objektem, kdy cítíme příjemné pocity a vaše duše plesá. Když vás hřeje jejich blízkost.

Co vás ještě čeká v květnu? A ve zbytku roku?

Z Brna jedu na event do Ostravy. Jde o první ročník fashion/design festivalu, kde budu spouštět limitovaný prodejní drop, který jsem vytvořil přímo pro tuto multidisciplinární událost. Pak mě čeká pár dnů volna, kdy se chystám s rodiči do italské Puglie. Červen a červenec pro mě budou divoké měsíce, protože budu představovat zahajovací kolekci pro český olympijský tým. Zároveň k tomu připravuji i kolekci pro paralympijské hry, které se konají o měsíc později. A na podzim se opět chystám udělat svou módní show.

Jan Černý

Chcete získat speciální triko LOVE z limitované edice od Jana Černého, která vznikla pro návštěvníky Ultimátního Love Festu? Mrkněte na web www.ultimatnilovefest.cz.

Komentáře