Hvězdy v Cannes vyděsili „teroristé IS“. Prý sranda, tvrdí idiot, co to vymyslel

Tohle musel vymyslet idiot, protože normálního člověka by to nenapadlo! Francouzská firma chtěla proslavit svůj produkt, a proto se rozhodla pro nechutné PR, pro něž využila strach lidí z teroristických útoků v Evropě. V rámci reklamy k břehu Cannes, kde bylo v posledních dnech rušno kvůli probíhajícímu festivalu, firma poslala člun s muži v sebevražedných vestách a černobílou vlajkou, která lidem na první pohled připomínala vlajku Islámského státu.

Lidé zrovna obědvali na venkovní zahrádce jednoho z hotelů, když se k pobřeží blížil člun s podezřelou posádkou. Pět mužů mělo zahalenou tvář a na sobě měli vesty, které používají sebevražední atentátníci. Lidé začali přirozeně panikařit.

„Někdo začal ječet, lidé vyskákali z křesel a utíkali ven, směrem k bazénu. Bylo to děsivé. Ti muži byli oblečeni jako bojovníci Islámského státu, což bylo opravdu šokující,“ popsal jeden ze svědků.

Lidé zrovna obědvali na venkovní zahrádce jednoho z hotelů, když se k pobřeží blížil člun s podezřelou posádkou. Pět mužů mělo zahalenou tvář a na sobě měli vesty, které používají sebevražední atentátníci. Lidé začali přirozeně panikařit.

Jenže naštěstí se nic nestalo a muži byli neškodní. Šlo totiž o herce a jak se ukázalo, celé to bylo divadlo, které speciálně pro Cannes vymyslel nějaký chorý mozek z francouzské firmy Oraxy.

Oraxy startuje internetový obchod pro bohaté zákazníky a celé to měla být jen sranda. Plánujeme mít exkluzivní umělecká díla, drahé hodinky a další drahé věci, které bohatí chtějí nebo potřebují,“ uvedl zdroj pro Daily Mail.

Jak ale luxusní zboží souvisí se stupidní reklamou, kvůli níž se vyděsily desítky lidí, už nikdo nevysvětlil a firma se musela omluvit. Na druhou stranu se zadařilo, skutečně se proslavila. Vždyť i špatná reklama je reklama. Tento případ je ale hodně na hraně...

Fotogalerie

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 12:33 pondělí 12. září 2016. Anketa je uzavřena.

  • 10
  • 9
  • 7
  • 7
  • 5
  • 5