Čtenář Expresu bojuje s poštou: Vymlouvají se na zamčený panelák, zvonky asi neznají!

Luděk Filip s Českou poštou bojuje už několik let. Nově proto, že se doručovatelé neobtěžují mu dát vědět, že přišli s balíčkem. | foto: koláž Expresu

Problémy zákazníků s Českou poštou neberou konce. Situace na pobočkách se možná po vánoční divočině uklidnila, někteří ale musí stále bojovat s vypečenými doručovateli, kteří se občas sami od sebe zkrátka rozhodnou, že adresát dopisu není doma. Podobný problém řeší i čtenář Expresu Luděk Filip, který spoustu volného času zasvětil boji se špatně fungující státní firmou. Jeho příběh jsme vám přinesli už skoro před třemi lety. Tohoto bývalého vojáka totiž pošta začala běžně odbývat oznámením, že se doručovatel nemohl dostat do zamčeného paneláku. „Pracovníci České pošty asi nevědí, že panelácích jsou zvonky, které je možno používat,“ kroutí pan Filip hlavou.

S doručovateli státního podniku Česká pošta má problém čím dál více občanů. Skřípe hlavně služba Balík do ruky, kterou se vedení rozhodlo před Vánoci o deset korun zdražit. Zcela běžně se stává, že pošťáci bez pokusu o doručení automaticky vhazují do schránky lístek, že adresát nebyl zastižen.

Problémy s poštou dlouhodobě řeší i bývalý voják Luděk Filip z pražských Stodůlek. Ten se stal jakýmsi bojovníkem s podivnými praktikami doručovatelů a komunikaci s vedením České pošty zasvětil řadu hodin svého volného času. Příběh pana Filipa Expres přinesl již v březnu roku 2016, teď se ale naší redakci tento pražský penzista ozval znovu.

„Od té doby uplynul nějaký čas a poskytované služby jsou čím dál horší. A to i přesto, že se vyměnil generální ředitel i ombudsman České pošty. Já jsem od té doby řešil opět mnoho problémů, ale co se děje teď, už je vrchol,“ napsal nám pan Filip.

O co jde? Ačkoliv by každý čekal, že zaměstnanec pošty při snaze doručit balík zazvoní na adresáta a pokusí se mu balík předat, v případě doručovatele, který má na starost revír bydliště našeho čtenáře, to neplatí.

„Za starého vedení přicházel e-mail, že se doručení zásilky nezdařilo, a proto je k vyzvednutí na poště. S novým vedením nedoručování opět pokračuje, pouze s tím rozdílem, že text e-mailu byl ‚inovován‘. Nyní zní: Zásilka nebyla doručena z důvodu – uzamčený dům!“ vysvětluje Luděk Filip. 

„To už je příliš silná káva. Pracovníci České pošty asi nevědí, že na panelácích jsou zvonky, které je možné používat. A zdůrazňuji, že v případě našeho vchodu jsou zvonky řádně označeny jmény a jsou plně funkční,“ rozčiluje se s tím, že se mu od října loňského roku tento případ stal již třikrát.

E-mail od České pošty má redakce Expresu k dispozici.

Pan Luděk Filip bojuje proti státnímu molochu jménem Česká pošta téměř dva roky.

S Českou poštou bojuje pan Luděk Filip už několik let.

Stejně jako v minulosti je i nyní pan Filip připraven s Českou poštou a jejím nezodpovědným přístupem neúnavně bojovat. 

Doručování zásilek je podle něj takovým marastem, že už se nehodlá donekonečna handrkovat se zaměstnanci pošty, kteří si jeho stížnosti přehazují jako horký brambor, ale svou aktivitu prý namíří rovnou na Ministerstvo vnitra, jež má státní podnik v gesci. Nastane konečně posun, který by ulevil nejen jemu, ale i řadě dalších Čechů? 

Ohodnoťte článek
Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 23:31 čtvrtek 9. května 2019. Anketa je uzavřena.

  • Super
    80
  • Haha
    30
  • Trapas
    17
  • Tvl
    17
  • Sladký
    10
  • Cože
    9
Komentáře

Mohlo by vás zajímat