Středa 24. dubna 2024, svátek má Jiří

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • Podcasty
  • Antiyoutuber
  • jít naiDNES.cz

    České poště se vyhýbám vždy, když to jde, píše rozčilený čtenář Expresu

    Česká pošta a doručování balíků to je velké téma. | foto: koláž Expres.czProfimedia.cz

    Služby České pošty jsou opravdu nepředvídatelné. Jednou se jim to povede, jednou ne, stěžuje si čtenář Expresu. Popsal nám hned dvě špatné zkušenosti, které s tímto státním podnikem má.

    Expres dlouhodobě upozorňuje na problémy, které má Česká pošta s doručováním zásilek a fungováním jako takovým. Tentokrát nám napsal svůj příběh pan Michal B. Svěřil se nám rovnou se dvěma problémy.

    První se týká toho, na co si stěžují zákazníci asi nejvíc. Jsou doma, čekají na balík do ruky, a přesto dostanou jen papírek do schránky, že musí pro zásilku na poštu.

    To samé se stalo čtenářově matce.

    Matka Michala B. se tedy vydala na příslušnou pobočku. Ptala se, jak je to možné, že měla balík do ruky, a že celý den byla doma, proč se tedy nikdo ani nesnažil jí balík doručit. Odpověď byla stručná: Doručovatel měl moc práce, proto to nedoručil a nechal nám to tady,“ svěřuje se Michal s tím, že kdyby neměla Česká pošta tak neotřesitelnou pozici, na trhu by si kvůli špatným službám ani neškrtla.

    Druhá zkušenost pana Michala je ale daleko horší.

    Na poště si zaplatil expresní dodání, aby si byl jist, že zboží, které posílá, dorazí pánovi, jenž s dodáním zásilky spěchal, co nejrychleji. Michal si myslel, že to stačí. Ale to se zmýlil.

    „Po třech dnech mi kupující psal naštvané zprávy, kde má to svoje zboží, že jsme se na něčem domluvili. Musel jsem mu doložit, že jsem to opravdu odeslal a naléhal na mě, abych okamžitě šel na poštu a začal to řešit. Musel jsem tedy na poštu, kde jsem se jen dověděl, že balík z pobočky odeslali a dál o něm nemají záznam, ale až něco zjistí, budou mě kontaktovat,“uvádí čtenář.

    Za dva dny se Michalovi ozvala pracovnice pošty, že balík byl už doručen, a že tedy, když to bylo pozdě, tak že může službu reklamovat a dostat tak svých 20 korun, které si připlatil, zpátky.

    Další martyrium už ale čtenář podstoupit nechtěl. A stres, který kvůli špatným službám České pošty zažil, mu stejně nikdo proplatit nemůže.

    Michal B. už proto s tímto státním podnikem dle svých slov skončil: „Po těchto zkušenostech se České poště vyhýbám vždy, když je jiná možnost.“

    Fotogalerie

    Ohodnoťte článek
    Hlasování skončilo

    Čtenáři hlasovali do 15:45 středa 31. srpna 2016. Anketa je uzavřena.

    • Trapas
      30
    • Super
      16
    • Haha
      13
    • Tvl
      10
    • Cože
      9
    • Sladký
      9