Generální ředitelka a předsedkyně představenstva AURES Holdings, Karolína Topolová, sdělila: „Tento rok předčil naše očekávání a od ledna jsme zaznamenali nejvyšší prodejní výkony v historii. Abychom však udrželi tento trend i během letního období, které obvykle nebývá tak silné, jsme v polovině června spustili léto-plné-výhod kampaně. Naším cílem je odměnit každého 250. zákazníka palivovou kartou v hodnotě 20 000 Kč. Tato strategie, spolu s dlouhodobým růstem poptávky, nám umožnila dosáhnout nejvyššího prodeje za měsíc červenec ve všech letech existence společnosti.“
Meziroční nárůst prodeje vozidel o 13 % byl pozorován na všech třech trzích – v České republice, na Slovensku a v Polsku. Nejvíce se však zvýšená poptávka projevila u zánovních automobilů, které kombinují kvalitu nových vozů s cenovou dostupností. Tyto zánovní vozy tvořily 12 % celkových prodejů AURES Holdings. Nejpopulárnějšími vozy v červenci byly tradičně Škoda Octavia v Česku a na Slovensku a Opel Astra v Polsku.
Karolína Topolová dodává: „Naše letní kampaň, spuštěná již v červnu v Česku, Polsku a na Slovensku, umožňuje zákazníkům získat palivovou kartu v hodnotě 20 000 Kč (750 EUR na Slovensku a 3 500 zlotých v Polsku). Jsme ohromeni odezvou a těšíme se na pokračování kampaně až do konce srpna. S jistotou můžeme prohlásit, že naše rozdání palivových karet dosáhne minimálně takové hodnoty, jako bylo dosaženo do dnešního dne.“
AURES Holdings nadále ukazuje svou schopnost inovovat a oslovovat zákazníky nejen svými produkty, ale i výhodnými nabídkami, čímž si upevňuje svou dominanci na trhu a posiluje svou třicetiletou historii úspěchu.
Fotogalerie |