„Nový rok, nové předsevzetí,“ tak jednoduše zní slogan na novém reklamním panelu, za kterým stojí švédská síť lékáren Apotek Hjartat. Na první pohled obyčejná černobílá fotografie muže však skrývá překvapení!
Protože tvůrci reklamy měli po už krk klasických kampaní proti kouření většinou obsahujících stále stejné obrázky černých plic, rozhodli se na problematiku jednoho z nejčastějších zlozvyků upozornit jinak.
Do panelu jsou totiž zabudovány speciální čidla, která umí rozpoznat cigaretový kouř. Pokud se tak stane, muž na panelu, který je ve skutečnosti digitální, se rozkašle. Hned poté se na obrazovce objeví reklama na nejrůznější pomůcky, které mohou člověku pomoci přestat kouřit, jako například nikotinové náplasti.
Za originální kampaní stojí reklamní agentura Akestam Holst, která se mimo jiné proslavila reklamami pro světoznámý řetězec s nábytkem a bytovými doplňky IKEA. Je vidět, že kdo umí, ten zkrátka umí!
Fotogalerie |