1. Nechat je se vypovídat
Klidnou možností je nechat operátora říct, co chce. Mobilní telefon můžete položit třeba na stůl, mezitím si vyčistit zuby, obléknout se a po dvaceti minutách, nebo až se vám bude chtít, telefon zavěsit. Je téměř jisté, že operátor poté nezavolá, byla by to i pro něj ztráta času. Tímto originálním trikem ho jistě dostanete!
2. Co je poslat k šípku?
První tip rozhodně nezaujal choleriky a tak pro ně máme jinou variantu. Pokud vás pracovník callcentra otravuje, můžete ho také poslat tam, kam posíláte všechny, se kterými nesouhlasíte. Tohle operátora překvapí jistě natolik, že se vás bude bát a už se nikdy neodváží vám zavolat!
3. Zázračná aplikace
Moderní doba si žádá moderní řešení! V současné době si můžete stáhnout geniální aplikaci, která vám pomůže s otravným telemarketingem zatočit. Není to nic těžkého a instalace takové „apky“ zabere jen pár minut a poté si sami zvolíte, jaké čísla budete mít automaticky blokována.
4. Nezvedat cizí čísla!
Tak tohle je nejradikálnější možnost z našeho seznamu. Pokud nechcete poslouchat otravné kecy od neodbytných operátorů, tak neberte vůbec žádná cizí čísla! Máte tím pak jistotu, že se vyhnete této trapné situaci, ale nevýhodou je, že pak se vám nedovolá někdo, kdo vás zrovna potřebuje.
Fotogalerie |