Povedené divadýlko! Topolánek startuje předvolební manipulaci občanem

Mít v kampani dobrého marketéra, to je k nezaplacení. Své o tom ví i prezidentský kandidát Mirek Topolánek, který si najal dosavadního spolupracovníka České pirátské strany Jakuba Horáka. Jak to v praxi vypadá? To ukazuje video, které expředseda ODS sdílel na Facebooku.

Mít v týmu experta Horákova kalibru je zcela jistě přínosem. Vidíme to na aktuálním novém videu, které ukazuje Mirka Topolánka tak nějak „zevnitř“. Představuje nám prezidentského kandidáta jako nesmírně vytíženého, avšak stoprocentně připraveného profesionála, který jede na doraz.



Naprosto neamatérsky zpracované amatérské home video dokáže svým tempem a střihem vtáhnout do hektického tempa a nahlédnout na Mirka Topolánka z úhlu, jak ho dosud vídal málokdo. Moderní, rozhodný a cílevědomý politik, který by se měl, už pro tyto zřejmé kvality, stát prezidentem republiky.

Vše se odehrává lehce na hraně a v presu, Topolánek připouští, že takhle nepřipraven na televizní rozhovor ještě nikdy nejel, ve výtahu si ještě upravuje košili, kravatu, čas běží. Poslední úpravy v limuzíně, rychlá kontrola scénáře s asistentkou, to vše zvládá s bravurou politického rutinéra. Vtipkuje s paralelou přísnosti na chudý lid a sebe sama a člověk má pocit, že vidí úplně jiného Topolánka, než se v minulosti většině občanů přejedl.

To vše je důkazem, že si kolem sebe bývalý dvojnásobný předseda vlády dokázal sestavit schopný tým, který mu nyní bude sekundovat ve volební kampani. Jakub Horák se veze na vítězné vlně po úspěchu Pirátů a dá se očekávat, že bude chtít bodovat i nyní. Nezáleží na tom, že je to všechno jenom divadýlko pro efekt. Dobře to vypadá a většinová skupina občanů na tento druh podnětů reaguje příznivě.

Fotogalerie





Komentáře