Být sledovaný na Instagramu, to se může vyplatit. I proto si na tom některé celebrity doslova postavily živnost. Například Leoš Mareš v době, kdy ho sledovalo necelých sto tisíc lidí, tvrdil, že za jednu reklamní fotografii si účtuje padesát tisíc korun. Dneska, když má 655 tisíc sledujících, je ta částka několikanásobně vyšší.
Horentní sumy by díky Instagramu mohla vydělávat i Patricie Solaříková, ta ale odmítá prodávat produkty, jimž nevěří. „Nezaložila jsem na tom živnost, ale přiznám se, že tam mám pár placených partnerství. Není toho mnoho a jde o produkty, které používám a věřím jim. Mám tam auto, kterým jezdím, detox, který absolvuju. Jde o jednorázové spolupráce. Nechci ty lidi zahlcovat reklamou, protože věřím, že toho mají dost,“ svěřila se herečka, která má podle svých slov sobecký profil.
Jelikož chce ukazovat ze svého soukromí co nejméně, ale chce uspokojit své fanoušky, zveřejňuje převážně snímky, na nichž je jenom ona. A dost pečlivě zvažuje, co zveřejní a co ne. Například tak odvážná jako její kamarádka Berenika Kohoutová, která před časem zveřejnila svůj holý zadek, prý není.
„Možná bych tu fotku zvedla o malinko výš. Je to ale Béra, ona to neřeší. To je v pořádku, pokud je vám to fuk. Berenika to neudělala proto, aby šokovala. Ona prostě byla v Lisabonu, tak se vyfotila, měla tam zadek, no a co. Tak to tam šoupla,“ popsala Patricie pravděpodobný myšlenkový pochod své kamarádky.
Ačkoliv má desetitisíce fanoušků, přiznává, že se mezi jejími sledovateli najdou i hejtři. „Není jednoduché jejich komentáře přijímat a číst, ale snažím se na tom pracovat a kašlat na to. Ti lidi to dělají schválně, aby ve vás vyvolali nějakou reakci. Já to beru jako nutnou součást a nutné zlo sociálních sítí. A pokud to těm lidem udělá radost, tak líp pro ně,“ dodala herečka, pro niž podle jejích slov není Instagram alfou a omegou jejího života.
Fotogalerie |