BMW M4 CS: Půl cesty mezi M4 a okruhovým vozem

Na půl cesty mezi běžnou M4 a okruhovou GTS je nyní verze CS. A tak tomu bude i u všech dalších BMW M.

U BMW se rozhodli, že zavedou nové členění modelů divize M. Nad základní verzí se nyní vždy objeví trochu vylepšená verze Competition, ale pokud vám to bude málo, k dispozici bude i verze CS, která dostane upravený podvozek a silnější motor. Na úplném vrcholu pak najdeme okruhovou verzi GTS.



Tento koncept teď ukazuje mnichovská automobilka na novém BMW M4 CS, který dostal o deset koní výkonnější třílitrový přeplňovaný šestiválec. Má tak výkon už 460 koní a posílá je na zadní kola výhradně přes sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku. Na 100 km/h akceleruje za 3,9 sekundy a omezovač rychlosti je posunutý na 280 km/h. Novinka je také na Nordschleife o 14 sekund rychlejší než běžná M4.



V základu dostanete anatomické sedačky a spoustu originálních doplňků interiéru. Nové jsou třeba výplně dveří a místo klasického madla dostanete jen obyčejné poutko. BMW tím chce zřejmě naznačit, že se myslelo na snižování hmotnosti, ale v autě zůstala luxusní výbava včetně dvouzónové klimatizace, audiosystému atd., takže s tou úsporou kilogramů to asi nebude tak žhavé. Automobilka se ani nezmiňuje, že by bylo BMW M4 CS lehčí, případně o kolik. Za lepším časem nové M4 CS na Nordschleife stojí i standardně dodávané pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2 o rozměru 265/35 R 19 vpředu a 285/30 R 20 vzadu. Bez příplatku si ale můžete zvolit i civilnější Micheliny Pilot Supersport.

Holkometr

Jak to vidí ostatní?
21993
9919