Nejvíce stížností se na výše uvedené skupině množí na pošťáky, kteří uvedou, že adresát nebyl zastižen, přitom lidé celý den poctivě a v pohodlí domova čekali na svůj balíček.
„Může mi někdo logicky vysvětlit, jak je možné, že když si zaplatím poštovné drahé jako kráva a jsem celý den doma, dostanu oznámení o neúspěšném pokusu o doručení balíku?“ ptá se například paní Kristina, která byla podle svých slov v té době v jiném stavu.
„Teď mám jít těhotná na poštu a donést si to sama. A když volám na poštu, tak se tam ani neobtěžují zvednout telefon,“ dodává.
S podobnou nepříjemností, která potkala její kamarádku, se svěřila i paní Vita.
„Zásilka měla být doručena na adresu ve 14 hodin. Žádná zásilka ale doručena nebyla. Místo toho přišla SMS, že zásilka nemohla být doručena, jelikož adresát nebyl zastižen. Co je to za lež vašeho pracovníka. Známá má pracovní neschopenku a byla celou dobu doma! Nebyl žádný pokus jí zásilku doručit,“ píše rozhněvaným tónem paní Vita.
Množí se také stížnosti na to, jakým stylem pošťáci balíky doručují. Mnozí do skupiny dávají fotografie, které nejspíše nepotřebují ani komentář.
Objevil se také příběh paní, která poslala doporučeně flash disk pro svého právníka. Na flashce byly velice citlivé dokumenty, například celý soudní spis. Balíček ale nedorazil v pořádku a paní viní Českou poštu!
„V pondělí mi advokát zavolal, že mu přišla zásilka proříznutá zřejmě nožem a flashku někdo z poštovních pracovníků odcizil. Poraďte mi někdo, co teď. Reklamace byla podána, ale já tu flashku potřebuji, jelikož se můžou dostat ven tak citlivé údaje, jako je zdravotní dokumentace moje i mých dětí, a také vše, co obsahuje soudní spis. Tohle je snad na žalobu pošty,“ píše paní.
A podobných – možná ještě horších – stížností na Českou poštu je ve skupině k vidění nespočet. Přečíst si je můžete v galerii pod článkem.
Pokud máte sami nějakou nepříjemnou zkušenost s Českou poštou, nebojte se nám napsat na e-mail: tip@expres.cz.
Fotogalerie |