Z obchodu do obchodu
Populární (nejen) televizní šéfkuchař za svůj život leccos dokázal a nemá zapotřebí své byznysové kroky vysvětlovat, nebo dokonce ospravedlňovat. Nezapírá, že hnacím motorem reklam, na něž kývne, jsou peníze. Na jeho výdělcích přece jen závisí dost lidí, od zaměstnanců až po rodinné příslušníky.
Za dobu, kdy se objevuje na televizní obrazovce, tak byl tváří většiny obchodních řetězců, od Intersparu až po Albert, aktuálně zazáří také v Lidlu skrze své masné produkty.
Doma se umí rozšoupnout
Zatímco Pohlreichovo trhané hovězí maso pořídíte v obchodě za 100 korun, což je za 300 gramů poměrně příznivá cena, sám šéf se doma umí rozšoupnout o poznání víc.
V Prostřenu se o tom rozpovídala jeho manželka Zdeňka, která hostům naservírovala nejdražší kuře na trhu i krabí koláčky a k pití nechybělo pravé šampaňské.