„Někteří se divili, někteří žasli a někteří mě i zavrhovali.. Tak já vám všem, kteří jste na profil nešli a ostýchali se, trochu té nestydaté šťavnatosti z OnlyFans ukážu,“ vysvětloval Tomáš v posledním videu, kde vtipně pózuje mezi plechovkami s nealko pivem.
Birell se svými nealko radlery kampaní „Tak nestydatě šťavnaté, že musí být na OnlyFans“ cílí nejen na mladé lidi a povzbuzuje je k zájmu o zdraví a vlastní tělo, zvlášť když jde o citlivá místa.
„Je třeba si přiznat, že i přes obrovskou dostupnost lechtivého obsahu v dnešní době a někdy i silné řeči se mladí lidé pořád stydí. Sáhnout si na svá intimní místa a zkontrolovat své zdraví je pořád ještě svým způsobem tabu. A to jsme chtěli změnit. Proto jsme vytvořili projekt, který má šťávu, baví, ale zároveň podporuje dobrou věc,“ říká Lada Kohoutková, manažerka značky Birell, říká Lada Kohoutková, manažerka značky Birell.
Spojení Birellu s moderátorem rádia Evropa 2 Tomášem Zástěrou a účastníkem soutěže Survivor bylo skvělou volbou. Tomáš si na platformě OnlyFans vytvořil profil se šťavnatým a zároveň tajemným obsahem, na který pozval své fanoušky z Instagramu. Fanoušci, kteří prostřednictvím OnlyFans přispěli na dobrou věc byli navíc odměněni merchem od Birellu vytvořeným speciálně pro tuto kampaň.
Tomáš se ke spolupráci s Birellem nenechal dlouho přemlouvat.
„Rád podporuji správné věci a tohle je jedna z nich. Celá kampaň je atraktivní a zajímavá a je to něco, co tu ještě nebylo. Mám rád vtipnou a netradiční formu a k tomu je OnlyFans ideální. Byla to zábava, ale věřím, že kromě toho se teď budou lidé na stud i na své tělo dívat jinak a budou na sebe dávat větší pozor,“ přibližuje Tomáš Zástěra.
Vybrané peníze získaná z příspěvků fanoušků na OnlyFans, merche a jednorázové podpory Birellu poputují organizaci Loono, která se podílela i na přípravě edukativního obsahu.
„Je dobře, že existují firmy, které se nebojí otvírat témata, která byla dlouhou dobu tabu. A navíc hledají neotřelé cesty, jak dostat často životně důležité informace k cílové skupině, která třeba na prevenci vážných nemocí ještě nepomýšlí,“ ocenila kampaň Kateřina Šédová, zakladatelka neziskové organizace Loono.
Fotogalerie |