Nemusíme snad nikomu říkat, že televize Prima a Nova jsou si největšími konkurenty. Přetahují se o diváky už několik let a obě se snaží být na samém vrcholu. Zatím se to sice víc daří televizi Nova, Prima ji ale slušně dohání.
Její nový pořad Pevnost Boyard sledovalo 1,3 milionu diváků a ovládl tak sobotní večer. Nova jí na to odpověděla v neděli zcela jasně s pořadem Tvoje tvář má známý hlas s 1,4 miliony diváků.
Rozdíl sto tisíc je ale v tomto případě téměř zanedbatelný. Zatímco v případě Pevnosti jde o naprostou premiéru, pořad Tvoje tvář má známý hlas už má svou základnu fanoušků. Jde totiž o druhou řadu.
A ač za televize jasně mluví čísla a úspěchy u fanoušků, někdo má potřebu do nového primáckého pořadu zcela zbytečně kopat. Tím někým je Ondřej Sokol, bývalá tvář televize Prima.
Ten se v medailonku Miroslava Etzlera vydal na horolezeckou stěnu a pronesl: „Tady je tedy adrenalinu daleko víc, než v nějaké debilní francouzské pevnosti,“ a zasadil tak konkurenční stanici pořádnou ránu.
Televize Prima se ale tato slova rozhodla ignorovat a nechává za sebe raději mluvit ohlasy diváků. „Nebudeme slova pana Sokola vůbec komentovat. Pro nás jsou důležití diváci a ti svůj názor deklarovali velice jasně,“ uvedla vedoucí PR oddělení Jana Mrákotová.
V kuloárech obou televizí se však šušká, že si Sokol s Primou vyřizuje účty z minulosti. Spory mezi Primou a Sokolem se táhly kvůli úspěšnému zábavnému pořadu Partička, kde vystupoval společně s Richardem Genzerem, Michalem Suchánkem a Igorem Chmelou.
Když se televize rozhodla v pořadu nepokračovat, baviči jí to pěkně spočítali. Veřejně si s ní nebrali servítky a právě Ondřej Sokol prohlásil, že jde o osobní mstu.
„My jsme Partičku úplně původně připravovali na Nově. A tam byl tehdy šéfem programu Miloš Zahradník, který tvrdil, že je to blbost, co se nikdy nechytne. Takže jsme odešli na Primu, dvakrát jsme s tím vyhráli TýTý, no a Miloš Zahradník přišel na Primu,“ uvedl před rokem v rozhovoru pro Blesk tv magazín Ondřej Sokol. „Bohužel to bylo osobní a nikdo tam tomu neuměl zabránit. Chápu, že někoho asi naštve, když se ukáže, že se svým hodnocením neměl až tak úplně pravdu,“ uzavřel.
A věc, na kterou si před několika měsíci stěžoval, nyní sám udělal. Rozhodl se mstít za konec úspěšného pořadu, podle nás podobně nešťastným způsobem. Špatná reklama, je totiž také reklama.
Pevnost Boyard tak od Novy dostala v neděli malý dárek - propagaci.
Fotogalerie |