Vzhledem k tomu, že si na Meghan Markle a do jisté míry i prince Harryho Britové a milovníci královské rodiny poslední dobou ukazují prstem a dávají najevo svůj nesouhlas s tím, co dělají a jak se prezentují, oslovil pár odborníky na slovo vzaté. Podle deníku The Sun si vévodkyně najala Hollywoodem protřelé odborníky ze Sunshine Sachs.
Společnost má řadu prominentních klientů z řad celebrit, včetně těch kontroverzních. Zastupovala Michaela Jacksona nebo nechvalně známého producenta Harveyho Weinsteina.
V obou případech pak měli její šíbři zlepšit obrázek klientů v očích veřejnosti, což jim zejména v případě sexuálního predátora, který je „hvězdou“ kampaně Me Too, dalo docela dost práce.
„Najmout si hollywoodskou firmu na PR reprezentaci je u členů královské rodiny přinejmenším dost neobvyklé,“ komentoval aktuální situaci zdroj listu. V paláci prý panuje napjatá atmosféra, jelikož Meghan a Harry nenaslouchali radám tamních odborníků a raději si vybrali pomoc zvenčí.
Agenturu vedou Shawn Sachs a Keleigh Thomas Morganová.
„Meghan bezmezně věří Keleigh, která byla jedním z hostů také na svatbě. Znají se roky,“ sdělil listu informátor, který vysvětlil, proč Meghan zvolila právě tuto společnost. Sunshine Sachs má Harrymu a Meghan pomáhat s koordinací charitativní činnosti, ale také s reakcí na různá mediální odhalení a kontroverze.
Možná by bylo také na čase lépe vážit slova a neukvapovat se v soudech. Pro začátek také není dobré prát špinavé rodinné prádlo na veřejnosti. Na to ale vévodkyně ze Sussexu nepotřebuje odborníky z Hollywoodu, na to mohla při troše štěstí přijít sama.
V zájmu britských daňových poplatníků nezbývá než doufat, že prominentní pár dostane služby Sunshine Sachs zdarma nebo se slevou, protože právě útrata Harryho a Meghan je Britům velkým trnem v oku.
Fotogalerie |