Pondělí 29. dubna 2024, svátek má Robert

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • Podcasty
  • Antiyoutuber
  • jít naiDNES.cz

    Česká pošta dělá z lidí blbce, říká čtenářka Petra. Balík si zaplatila dvakrát!

    Čekání na balík od České pošty je někdy nekonečné. | foto: koláž Expres.cz

    Paní Petra se Expresu svěřila se svými špatnými zkušenostmi s Českou poštou. Jako stovky jiných lidí si objednávala zboží na internetu a čekala, až zásilka dorazí. Balíček nepřišel a kdyby se po něm nezačala shánět, nedočkala by se ho zřejmě dodnes.

    Čtenářka Petra Bechyňská se nám ozvala po přečtení článku o panu Luďkovi, který už dva roky bojuje za správné doručování pošty, jehož příběh si můžete připomenout níže a sdělila nám svoje vlastní zkušenosti s Českou poštou.

    Paní Petra si objednala zboží v internetovém obchodě a čekala, až zásilka dorazí. Když se čtyři dny nic nedělo, kontaktovala firmu, u níž zboží objednávala. Zásilka prý ale byla vrácena s tím, že se čtenářka odstěhovala, což byl nesmysl.

    „Kontrolovali jsme spolu s pánem z firmy správnost adresy a vše sedělo, jak mělo. Volala jsem tedy na poštu, jak je možné, že mi zásilku vrátili s tím, že jsem se odstěhovala, a bylo mi paní za přepážkou sděleno, že ona za to nemůže, že si mám zavolat na vedoucí doručovatelek,“ popisuje čtenářka, jak začalo její pátrání po tom, proč jí balíček nebyl doručen.

    Usilovná honba za číslem

    Paní Petra dostala telefonní číslo. Volala, ale nikdo jí to nebral. Pak sice pracovnice pošty zavolala zpátky, ale čtenářce jen sdělila, že si má zjistit číslo zásilky, a pak že to teprve mohou začít řešit.

    Psala jsem tedy pánovi, zda je na zásilce nějaké číslo, ale jelikož to bylo zasláno obyčejnou poštou, tak tam samozřejmě žádné nebylo. Tak jsem se snažila vedoucí doručovatelek dovolat znovu, ale ta mi to však již nebrala a ani mi pak nevolala zpět,“ píše Petra s tím, že si raději zaplatila, aby jí balík poslali znovu.

    Chceš balík, zaplať si ho dvakrát

    Na druhý pokus už to tedy vyšlo.

    A ačkoliv paní Petra podle svých slov není notorická stěžovatelka - a jindy jí pošta chodí v pořádku - napsala České poště stížnost. Nešlo jí o peníze ale o princip.

    Po hodně dlouhé době (nejsem si jistá, zda bylo dodrženo předepsaných 30 dní) jsem dostala odpověď, kde mi bylo sděleno, že v uvedený den jsem měla špatně označenou schránku, a že vedoucí doručovatelek nemůže být pořád u pevné linky,“ uvádí paní Petra, která se takové odpovědi vysmála, protože nevolala na pevnou linku, ale na mobilní číslo, a argument, že by zrovna ten jeden den neměla označenou poštovní schránku jí přišel absurdní.

    Fotogalerie

    Což je i vyjádření, které čtenářka Petra, jejíž příběh k nám přišel emailem jako reakce na stále častější stížnosti zákazníků této zkostnatělé a nepružné státní instituce, napsala pracovníkům České pošty, když jí nebyli schopni doručit balík a obvinili ji z přepisování schránky.

    „Moc se těším na to, co mi odpoví,“ uzavírá svou nespokojenost Petra B.

    Nutno dodat, že my taky.

    Zažili jste něco obdobného s Českou poštou? Nebo snad dokonce něco horšího? Napište nám svůj příběh tip@expres.cz.

    Ohodnoťte článek
    Hlasování skončilo

    Čtenáři hlasovali do 2:05 středa 17. srpna 2016. Anketa je uzavřena.

    • Super
      35
    • Trapas
      28
    • Tvl
      13
    • Haha
      11
    • Cože
      8
    • Sladký
      7