Když fastfoodový řetězec KFC minulý týden zavedl rozvozovou službu „zdarma“, vzbudilo to rozruch. Tahle vymoženost sice sama o sobě zákazníky nic nestojí, jídlo objednané domů je ale dražší, než kdybyste si ho koupili na pobočce.
Navíc zatím funguje pouze v některých - a nutno říct, že velmi okrajových - částech Prahy. Právě na tohle Expres narazil, když chtěl službu otestovat.
Na základě toho jsme začali hledat detaily. Zdá se ale, že otázky a připomínky veřejnosti řetězec ani trochu nezajímají. Na stránkách KFC je uveden kontakt přímo pro média. Žádný telefon, pouze mail na jakousi paní z PR agentury.
A tak jsme se na ni obrátili s následujícími dotazy:
1. Proč rozvoz KFC funguje jen v okrajových částech Prahy
2. Kdy a jestli vůbec je plánováno spuštění rozvozů po centru
3. Kolik má firma aktuálně k dispozici rozvozových vozidel
Vzhledem k tomu, že se jedná o aktuální, v mediích propíranou kauzu, očekávali jsme odpověď. Nic, a to ani po více než 24 hodinách.
A tak jsme stejné otázky napsali i na oficiální facebookovou stránku KFC. Zprávu si zobrazili téměř okamžitě, ale žádná odpověď nepřišla.
Problémy se prostě ignorují
Nejedná se navíc o první případ, kdy takto velká společnost nereaguje na dotazy médií. Když jsme se před časem začali pídit po tom, jak to v Česku je s jinde ve světě běžným tajným menu, na odpověď od KFC jsme čekali den.
Jejich konkurent, McDonald’s, si s reakcí dal na čas ještě víc - po týdnu přišla jako odpověď jen jedna věta, a to, že v Česku se o zavedení tajného menu neuvažuje.
Oblíbeným fast foodům by tak někdo měl asi urychleně dát školení na téma péče o zákazníky. Zatímco na propagační videa s okurkou v cheeseburgeru se dostává peněz, jejich komunikace nestojí ani za zlámanou grešli.
Fotogalerie |