Tragická událost, která se stala ve čtvrtek večer, je kauzou, z níž poslední dny doslova žije celé Česko. Nikola B. si sedla se svou kamarádkou do Volkswagenu Beetle a divokou jízdu se dívky rozhodly natočit a zveřejnit na Facebook.
Po deseti minutách legrácek ale přišel náraz do protihlukové bariéry a z rádoby vtipného videa byl rázem horor v přímém přenosu! Jednadvacetiletá řidička svým zraněním podlehla v nemocnici a její kamarádka bude mít jistě trauma do konce života.
Češi jsou ale velmi kreativní národ se zvláštním smyslem pro humor. Není tak divu, že Facebook hlásí na adresu dvou mladých dívek jeden nevhodný fórek za druhým. Tím posledním a nejspíše „nejčernějším“ žertíkem je fotografie mostu, na níž je billboard od Kooperativy.
Na ní je nápis: „Za pět minut u Tesca!“ Slogan tak připomíná jednu z posledních vět, které dívky ve svém streamu řekly.
Jedná se o dílo znuděného šprýmaře, nebo je to výtvor kreativce, který pro Kooperativu pracuje? Na to jsme se zeptali tiskového mluvčího pojišťovny. Společnost je totiž proslulá chytrými varovnými slogany a hrátky se slovíčky.
„Je to samozřejmě podvod, cílem našich sloganů je na nebezpečné situace upozorňovat, a ne na nich parazitovat,“ sdělil Milan Káňa, který redakci Expres.cz dokonce zaslal originální fotografii mostu.
Zdá se, že pro některé vtipálky je signálem k vymýšlení legračních snímků i tak tragická situace, jako se stala minulý čtvrtek v Obrnicích na Mostecku.
Fotogalerie |