Čtenář z Ostravy bojuje s Českou poštou: Pro balíky do ruky jezdíme přes půl města!

Problémy s Českou poštou zažívají občané po celé republice. Expresu se nově svěřil čtenář z Ostravy, kterému se nedávno stalo něco, co může potkat každého z nás. Čtěte dál a dozvíte se, jak v této situaci reagovat.

Nedávno jsme vám přinesli příběhy několika čtenářů, kteří se svěřili s nepříjemnou zkušeností s Českou poštou. Stížnosti se množily zejména na pobočku v Benešově u Prahy.

Někteří si stěžovali na arogantní zaměstnance za přepážkou, jiní zase detailně popsali problém s doručením zásilky.

„Když do pátku nic nepřišlo, tak jsem volal na depo České pošty Benešov a tam mi bylo řečeno, že si pro balík musím přijet, že tak těžké balíky nevozí,“ popsal nám pan Michal z Benešova.

Krátce po zveřejnění posledního článku se nám ozval čtenář z Ostravy, jistý pan Kamil, který má s Českou poštou podobné zkušenosti a chtěl se o ně podělit.

Jeho manželka čekala složenku s doplatkem. Když ani po čtrnácti dnech nedorazila, zavolala odesílateli. Ten jí oznámil, že složenku odeslal na její adresu. Paní tak musela vznést dotaz na Českou poštu. 

„Bylo jí řečeno, že nic k doručení nedostali. Podali jsme reklamaci, ale ani po třiceti dnech Česká pošta nic nedoručila a ani nenašla. Doporučila nám, aby odesílatel podal složenku znovu,“ vzpomíná pan Kamil z Ostravy.

Odesílatel manželce pana Kamila vyhověl. Tři dny poté dostala paní SMS zprávu, že složenka je na poště, ale na úplném konci města!

„Jak se tam dostala a jak je možné, že se našla po téměř dvou měsících, nám pošta nikdy nebyla schopna vysvětlit,“ říká čtenář Expresu, který prý to samé zažívá i s běžnými balíky.

„Buď nepřijdou vůbec a musíme si pro ně na poštu, i když jsou adresovány jako balíky do ruky. Párkrát se stalo, že se je pokoušeli doručit na 3 roky neplatnou adresu. Balíky mají třeba i 15 kilogramů. Jsou v nich letáky a prospekty na promoakce, které zajišťujeme po celém kraji. Musíme je pak přenášet přes půl města ručně. Před poštou je zóna zákazu stání i parkování,“ kroutí hlavou pan Kamil, který už se rozhodl, že služby České pošty raději nebude využívat.

Mluvčí: Podejte stížnost na kvalitu služby

Redakce Expres.cz oslovila tiskové oddělení České pošty. Mluvčí Matyáš Vitík čtenářům poradil, jak se v takovýchto případech chovat.

„Pokud má zákazník problémy s doručováním, může podat stížnost na kvalitu služby, kterou si zaplatil. Česká pošta v dané lokalitě zjišťuje fakta a zda došlo k pochybení na straně České posty. Pokud ano, okamžitě sjednává nápravu,“ sdělil nám mluvčí.

Máte podobnou zkušenost s Českou poštou a chcete se o ni podělit? Napište nám na e-mail tip@expres.cz.

Fotogalerie

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 23:08 pondělí 2. prosince 2019. Anketa je uzavřena.

  • 19
  • 18
  • 16
  • 16
  • 14
  • 12