Úterý 16. dubna 2024, svátek má Irena

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • Podcasty
  • Antiyoutuber
  • jít naiDNES.cz

    Tahle pošta není pro tebe! Další čtenář z Benešova popsal zkušenosti s Českou poštou

    Česká pošta je opět pod palbou kritiky. | foto: Profimedia.cz

    Krátce po zveřejnění článku, v němž si čtenář Expresu z Benešova u Prahy stěžuje na tamní pobočku České pošty, se nám ozval další člověk, který má podobnou zkušenost. To, co se mu nedávno stalo, se může stát každému z nás. Jak v takové situaci reagovat?

    Čtenář Expresu z Benešova u Prahy, který si nepřál, abychom uváděli jeho jméno, se svěřil s tím, co vše zažil na tamní pobočce. Detailně popsal, jak velký je problém, aby někdo v Benešově dostal od České pošty v pořádku balík do ruky, a zmínil také arogantní zaměstnance za přepážkou.

    Mluvčí České pošty Matyáš Vitík poté Expresu řekl, že problémy s pobočkou v Benešově neeviduje. Mezitím se ale ozval další čtenář z Benešova, jistý pan Michal, který nám popsal, jak marně čekal na granule pro svého psa.

    Pan Michal si přes internet objednal granule pro psa, které váží zhruba 25 kilogramů. Nechtěl se s nimi tahat, a tak u možnosti převzetí zaškrtl „balík do vlastních rukou“. 

    Na granule čekal čtyři dny. Nedočkal se. A to i přes to, že prý dostal SMS zprávu, že bude balík doručen.

    Tak těžké balíky nenosíme!

    „Když do pátku nic nepřišlo, tak jsem volal na depo České pošty Benešov a tam mi bylo řečeno, že si pro balík musím přijet, že tak těžké balíky nevozí,“ svěřil se nám pan Michal, který něco takového vůbec nechápal, protože si objednal balík do ruky.

    Se situací se čtenář Expresu smířil a vyrazil na depo, které měl hodně daleko od domu. Tam zažil další nepříjemnost. Hlavní roli hráli zaměstnanci depa.

    „Byli na nás nepříjemní a arogantní. Divili se, že nemáme přesnou částku na zaplacení balíku, a když jsem chtěl platit kartou, tak mi bylo řečeno, že to nejde a že nemají klíče do místnosti, kde je platební terminál,“ vzpomíná Michal.

    Co s tím?

    Redakce Expres.cz vznesla dotaz na tiskové oddělení České pošty. Zajímalo nás, co mají klienti dělat, když se dostanou do takovéto situace.

    „Pokud podobná situace nastane a zákazníkovi nebyl doručen objednaný Balík do ruky, může si zažádat o jeho znovudoručení, které je zdarma. Případně může podat reklamaci na kterékoliv poště nebo elektronicky on-line,“ poradil čtenářům Expresu specialista pro komunikaci České pošty Ivo Vysoudil.

    Máte podobnou zkušenost s Českou poštou a chcete se o ni podělit? Napište nám na e-mail tip@expres.cz.

    Fotogalerie

    Ohodnoťte článek
    Hlasování skončilo

    Čtenáři hlasovali do 23:30 pondělí 25. listopadu 2019. Anketa je uzavřena.

    • Tvl
      31
    • Trapas
      23
    • Super
      21
    • Haha
      16
    • Cože
      13
    • Sladký
      13