Neevidujeme stížnosti na benešovskou pobočku, bránila se Česká pošta. Není to pravda

Benešovská pobočka České pošty je pod palbou kritiky. | foto: Profimedia.cz

Před pár dny jsme zveřejnili příběh čtenáře Expresu z Benešova u Prahy, který se podělil o nepříjemné zkušenosti s tamní pobočkou České pošty. Když jsme poté oslovili tiskového mluvčího, bylo nám řečeno, že žádné oficiální stížnosti nejsou evidovány. To ale není pravda! Do rukou reportérů Expres.cz se dostal dokument, který ukazuje, že nespokojenost s benešovskou pobočkou je skutečná.

„Z pošty v Benešově nemáme stížnosti na chování našich pracovníků,“ sdělil nám tiskový mluvčí České pošty Matyáš Vitík poté, co jsme mu přeposlali příběh čtenáře Expresu z Benešova, který si stěžoval například na arogantní chování zaměstnankyně.

Krátce poté jsme se ale spojili s další nespokojenou klientkou České pošty, která na benešovskou pobočku nedávno podala oficiální stížnost! Nelíbilo se jí, jak se k ní chovala zaměstnankyně na přepážce. „Veřejně mě osočila, že jsem rozmazlená, nevychovaná a arogantní. Pořád to dokola opakovala, a to dost nahlas, aby to slyšelo nejvíce lidí okolo,“ svěřila se čtenářka Expresu.

Po nepříjemné zkušenosti se rozhodla, že podá na benešovskou pobočku oficiální stížnost. 

„Sepsala jsem obsáhlý e-mail, kde jsem celé jednání popsala a žádala proškolení slušného chování. Raději jsem to odeslala i na středočeskou pobočku, aby to tady neutichlo. Z benešovské pošty se nikdo neozval, zato ze středočeské se ozvali velmi brzy. Napsali, že situace bude řešena,“ pokračovala paní z Benešova.

Čtenářka nám jako důkaz zaslala kopii omluvného dopisu, který obdržela od ředitelky pobočkové sítě Martiny Ivanové.

„Pokud se v chování pracovnice objevily prvky, které byly z vašeho pohledu nevhodné, přijměte, prosím, naši omluvu. Preventivně jsme všechny pracovnice proškolili v oblasti správného proklientského přístupu,“ píše se v dopise.

Česká pošta řeší stížnost klientky na benešovskou pobočku.

Česká pošta řeší stížnost klientky na benešovskou pobočku.

„Stav benešovské pobočky je ke kapacitě města velmi nedostačující. Dvě čtvrtiny pošty jsou obchod, druhá čtvrtka je na půjčky a tak dále, ta poslední je na vyřizování všeho ostatního,“ uzavírá čtenářka, která si nepřála uvést své jméno.

Redakce Expres.cz ještě jednou kontaktovala tiskové oddělení České pošty. Bylo nám potvrzeno, že k této stížnosti došlo. Jiní klienti ale prý s benešovskou pobočkou problém nemají.

„Na benešovské pobočce kromě vámi uvedené stížnosti na přepážkové pracovnice neevidujeme žádné další. Ačkoli jsme nemohli stížnost na nevhodné chování pracovnice objektivně posoudit, odesílatelce stížnosti se formou dopisu omluvila přímo ředitelka pobočkové sítě regionu. Zároveň byly všechny zaměstnankyně předmětné pobočky znovu proškoleny ohledně správného proklientského přístupu,“ sdělil nám specialista pro komunikaci Ivo Vysoudil.

Mezitím se nám ozval další čtenář z Benešova, který bojuje s tamní pobočkou. Jeho příběh vám přineseme již brzy.

Máte podobnou zkušenosti? Napište nám svůj příběh na e-mail tip@expres.cz.

Fotogalerie

Komentáře

Mohlo by vás zajímat