Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • Podcasty
  • Antiyoutuber
  • jít naiDNES.cz

    Čtenář z Benešova bojuje s Českou poštou: Arogance, hrůza a děs! Co na to mluvčí?

    Čtenář Expresu popsal dlouhodobé problémy s Českou poštou. | foto: Profimedia.cz

    Po nedávných článcích o České poště se redakci Expres.cz ozval čtenář z Benešova u Prahy, který se podělil o velice nepříjemné zkušenosti s tamní pobočkou. To, co tento muž zažívá, zná moc dobře většina z nás. Jak se k těmto stížnostem staví Česká pošta a co radí nespokojeným klientům?

    Nedávno se redakci Expres.cz ozvala paní Iveta z Brna, která stejně jako mnoho dalších občanů zažila nepříjemnosti s doručováním zásilky. „Samozřejmě doručena nebyla, přestože jsem na ni celých šest hodin čekala doma,“ svěřila Iveta, která balík sledovala i na internetu.

    Teď vám přinášíme příběh čtenáře Expresu z Benešova u Prahy, který si nepřál, abychom uváděli jeho jméno. S tamní pobočkou má velice špatné zkušenosti a chtěl se o ně podělit.

    Šance, že v Benešově někdo do České pošty dostane balík do ruky, je podle našeho čtenáře zhruba padesát procent. 

    „Když nestíhají doručit na adresu, tak drze pošlou SMS zprávu, že jsem nebyl zastižen a balík bude uložen na poště k vyzvednutí. Aby nastal druhý pokus o doručení další den, to zde bohužel nehrozí,“ svěřil se čtenář Expresu.

    Muž z Benešova ihned po obdržení této SMS zprávy zavolal na depo. „Nikdo to nebral, pokoušel jsem se tam dovolat několikrát. Když jsem neuspěl, napsal jsem rozohněný e-mail,“ vzpomíná nespokojený klient České pošty.

    Po zmíněném e-mailu se prý daly věci konečně do pohybu. Z depa pánovi druhý den zavolali a brzy se svého balíku nakonec dočkal. S tím, jak to na benešovské pobočce funguje, ale i tak vůbec spokojený není.

    Zaměstnancům vše prý dlouho trvá a ještě k tomu se ke klientům chovají arogantně.

    „Chtěl jsem odeslat balík, byla poloprázdná pošta, ale čekal jsem zde 45 minut. Hrůza a děs! Člověk zde musí mít trpělivost. Když už jsem měl jít na řadu, zničehonic mě vynechali a zaměstnankyně na přepážce začala přepočítávat dopisy a doplňovat stírací losy. Přišlo mi to jako naschvál. Navíc byla velice arogantní, což je u nás naprosto běžné,“ stěžuje si čtenář.

    Oslovili jsme tiskové oddělení České pošty. Bylo nám sděleno, že stížnosti na benešovskou pobočku zatím nejsou evidovány.

    „Z pošty v Benešově nemáme stížnosti na chování našich pracovníků, přesto celou záležitost prověřím,“ slíbil nám tiskový mluvčí České pošty Matyáš Vitík.

    Mluvčí čtenářům Expresu také poradil, co mají dělat, když se dostanou do podobné situace jako pán z Benešova a nebude jim doručen balík do ruky.

    „V takovém případě je možné požadovat doručení balíku podle podmínek dané služby. Odesílatel může podat reklamaci, protože služba, kterou zaplatil, nebyla poskytnuta v zaplaceném rozsahu,“ říká Vitík.

    Mluvčí na závěr také přidal informaci týkající se vyvolávacího systému na pobočkách. 

    „Řídí se typem poštovní služby, kterou si jde na pobočku klient vyřídit. Může se tedy stát, že zákazník, který přijde později, je obsloužen dříve než ostatní. Záleží na typu služby, kvůli které na poštu přišel,“ uzavírá mluvčí České pošty.

    Máte podobnou zkušenost s Českou poštou jako čtenář Expresu z Benešova? Napište nám svůj příběh na e-mail tip@expres.cz.

    Fotogalerie

    Ohodnoťte článek
    Hlasování skončilo

    Čtenáři hlasovali do 23:30 pondělí 11. listopadu 2019. Anketa je uzavřena.

    • Trapas
      75
    • Super
      25
    • Haha
      20
    • Tvl
      19
    • Sladký
      16
    • Cože
      12