Pod rouškou kampaně Me Too a boje proti sexismu se zdá takřka nepřijatelné, aby se v televizi objevila reklama s nahotinami, které navíc předvádějí pohyby hodící se spíš na mládeži nepřístupná zákoutí internetu.
Přesto se právě s takovým kouskem vytasila ruská firma Alcreme, která vyrábí pochoutku oblíbenou v první řadě u dětí – zmrzlinu.
V několika jejích spotech se objevují modelky, jejichž intimní partie nezakrývá nic než zmrzlina. Jedna dívka si ji například roztírá rovnou po svých prsou, jiná sedí s obnaženým rozkrokem, jenž jí zakrývá pár kopečků v kelímku. Aby toho nebylo málo, do oblíbené pochutiny vsouvá, jakoby náhodou, dva prsty.
Na Alcreme se hned sesypala kritika především zhrzených žen, které reklamu shledaly za nechutnou, urážlivou a naprosto se nehodící do roku 2018. Někteří také firmě přejí bankrot.
Jiní ale společnosti pro změnu tleskají a vzkazují, že si okamžitě odběhnou do obchodu si některý z jejích produktů koupit.
Jak se ovšem říká, i špatná reklama je dobrá. O firmě Alcreme se díky slečnám pomazaným oblíbenou letní pochoutkou mluví i daleko za hranicemi Ruska.
Na rozporuplné reakce je navíc zvyklá, už v minulosti to schytala za novinku v podobě zmrzlin s alkoholovou příchutí.
„Samozřejmě jsme nečekali, že to vzbudí takový ohlas, nic takového jsme nikdy předtím nezažili. Negativní komentáře však bereme s nadhledem a čteme je s úsměvem,“ vzkázal marketingový ředitel společnosti Nikita Ščerbakov.