Je celkem i dost s podivem, že se nová televizní reklama nadace Naše dítě, která vás má donutit přispět nějakou tou korunou nebo se začít zabývat pomocí pro ty nejohroženější, vysílá na veřejnoprávní televizi.
Tu si Rada pro rozhlasové a televizní vysílání hlídá bedlivě. Ve filmech, které rozhodně nejsou pro děti, jindy neprojdou ani ostřejší výraziva, ale orgasmus v reklamě na charitu ano?
Zvláštní.
Kdokoliv, kdo tuto velmi podivnou věc pro Naše dítě vymýšlel, rozhodně ani neměl moc smyslu pro originalitu, jelikož stačí jen setinka, aby člověku došlo, že se dívá na vykradené promo filmu Nymfomanka.
Těžko hádat, co přesně se stalo v pozadí nadace, která funguje již tolik let a s jejímž jménem je spojeno mnoho českých osobností, že se taková věc vůbec dostala ven, ale snad se brzy dočkáme odpovědí.