Mareš sobě: Koncertům se podřizuje všechno, promo začíná být otravné

Tři obří koncerty, to není jen tak. Leoš Mareš (43) musí prodat víc než padesát tisíc lístků, aby se mu snaha vůbec vyplatila a neprodělal (luxusní) kalhoty. Moderátor to dobře ví, a tak trojlístek, který proběhne v květnu 2019, propaguje, kde může. Upoutávky na něj už chybí snad jen na krabicích od mléka.

Zapnete si televizi a co nevidíte. Leoš Mareš zvoní u dveří jedné ze svých fanynek, která je samým rozčilením zase přibouchne, protože nemůže uvěřit tomu, kdo před ní stojí. V rámci pořadu Život ve hvězdách moderátor plní sen mladé dámy, která by tak ráda na jeho koncert...

Jestli Mareš něco umí, tak propojit příjemné s užitečným. Opulentními koncerty, které slibují show, jaká tu ještě nebyla, totiž plní sny nejen fanouškům, ale i sobě. Vyprodané haly, exkluzivní hosté, bouřící publikum jsou velmi návykové. Po pravidelném cvičení, vyváženém krabičkovém jídelníčku nebo cestování teď kromě luxusního zboží patří mezi další „must have“ kousky, bez nichž se moderátor neobjede.

Jenže aby vše klaplo podle představ, musí se show dostat mezi lidi ještě dlouho předtím, než vypukne. Upoutávkami na koncerty tak Leoš prošpikovává všechno, co mu přijde pod ruku, v jeho moderátorském případě tedy spíš do úst.

Spolu s Patrikem Hezuckým tak mimořádně vysílal na svém domovské rádiu i odpoledne a světě, div se, pozvánkami na koncerty se to jenom hemžilo. 

Chvílemi to vypadá, že Mareš místo pozdravu teď říká: Pojď/te na koncert. Zvací věta se postupem času stává slovní vatou a řadí se k obvyklým výrazům mezi lidmi hojně rozšířených jako vole, jaksi, prostě, jakoby nebo de facto.

Vzhledem k tomu, že do koncertů zbývá ještě víc než půl roku, mají se posluchači a fanoušci na co těšit. A jestli to takhle půjde dál, v roce 2030 už bude koncertů víc, než je v roce pracovních dní.

Fotogalerie

Komentáře