Bagárová prodala do O2 areny jen 700 lístků, co za tím stojí? Nulová reklama, Bendig i její hudba

Monika Bagárová (29) nedávno oznámila zrušení koncertu v O2 areně. Oficiální důvody neuvedla, podle dostupných informací za to ale může fakt, že se celkem prodalo jen 700 lístků. Co stojí za jejím neúspěchem? Kombinace špatně zvolené reklamy, zapletení Jana Bendiga, fakt že ji lidé neznají jako zpěvačku a také to, že její hudba není příliš kvalitní.

Monika Bagárová (29) oznámila na začátku týdne smutnou novinu. Zrušila svůj velkolepý koncert v O2 areně, který prezentovala od jeho oznámení jako vysněnou životní metu. Zároveň na něm chtěla oslavit společně s fanoušky třicáté narozeniny. Jenže se bohužel pro ni nenašlo tolik fanoušků, kteří by její životní jubileum chtělo oslavit s ní. Nebo alespoň ne v O2 areně.

„Rozhodla jsem se zrušit svůj Vysněný koncert 12. září v O2 areně. Jsem každému z vás, kteří jste se na koncert těšili, vděčná. Našlo se vás několik tisíc a já vám za to z celého srdce děkuji,“ uvedla zpěvačka v pondělí na svých sociálních sítích.

Jaké důvody ji vedly k tomu, aby koncert zrušila, však neuvedla. Na sociálních sítích měli lidé teorií mnoho. Nejdříve se spekulovalo o tom, že ji ke zrušení vedly rodinné důvody – buď to, že se zpěvačka chtěla místo kariéry věnovat spíše dceři nebo že by mohla být těhotná. Už od té doby, co koncert oznámila, byly reakce fanoušků spíše vlažné, a tak se spekulovalo i o tom, že o vstupenky zkrátka nebyl zájem.

K jejímu rozhodnutí se vyjádřil pro Expres i Leoš Mareš, který se na celé show v O2 areně podílel a zároveň ji pomáhal organizovat. „K tomuto kroku jsme se rozhodli s Monikou Bagárovou společně, důvody jsou popsané v jejím vyjádření,“ uvedl Mareš v pondělí pro Expres.

Teď web eXtra.cz potvrzuje spekulace o tom, že po vstupenkách byla velmi nízká poptávka. Podle jeho informací se mělo prodat zhruba jen 700 lístků. Kapacita haly se však pohybuje kolem 20 tisíc návštěvníků.

Jak je ale možné, že zpěvačka, kterou má na Instagramu přes 940 tisíc sledujících, prodá jen 700 lístků na koncert? Důvodů může být hned několik. Na úplný začátek je vhodné zmínit především to, že Bagárová nijak významně koncert nepropagovala. Na Instagramu od oznámení koncertu o volných vstupenkách v podstatě vůbec nemluvila a pokud se o nich párkrát zmínil Mareš, bylo to rozhodně víckrát než z její strany. Za neúspěchem tak z velké části může stát i špatně zvolený způsob propagace.

Dalším důvodem k neúspěchu může být také to, že Bagárovou sice sleduje téměř milion uživatelů, ne všichni ji však znají jako zpěvačku. Evidentně velká část z nich, respektive drtivá většina, ji sleduje jako oblíbenou influencerku a ne jako někoho, kdo zpívá jejich oblíbenou hudbu.

Sledující Bagárové zkrátka spíše zajímá její soukromý život, móda, kosmetika a především dcera Rumia a to, jak se jí vede a jaké dělá pokroky. Případně je ještě zájem o informace o jejím partnerovi a ještě stále se i několik let po rozchodu řeší její vztah s bývalým partnerem a otcem Rumii Makhmudem Muradovem.

Bagárové také moc nepomohl fakt, jak moc se do koncertu angažoval zpěvák Jan Bendig. Sice jsou velmi blízcí přátelé a při oznámení koncertu se mohlo zdát, že pozvání Bendiga na koncert může být dobrý krok, okolnosti kauzy s moučným útokem ukázaly opak.

Je nutné také dodat, že hudební kariéra Bagárové se rozhodně nedá označit jako nijak astronomicky úspěšná. Vydala celkem tři hudební alba, jedno v roce 2011, další v roce 2017 a poslední v roce 2022. Navíc jenom to poslední se dá označit alespoň jako částečně zdařilé. Na Spotify jí navíc poslouchá měsíčně zhruba 70 tisíc lidí, což je v porovnání například s Ewou Farnou, která koncert v O2 areně vyprodala téměř rychlostí blesku, rozdíl 400 tisíc měsíčních posluchačů.

Fotogalerie