Comeback, který (ne)překvapil: Pohlreichův souboj restaurací zabodoval!

Když se řekne Zdeněk Pohlreich (65), vybaví se většině (televizního) národa hlavně pořad Ano, šéfe! Ten je sice dávno minulostí, diváci ale nemusejí smutnit. Známý šéfkuchař a obratný byznysmen si plácl s Novou, která mu dala zelenou, a vznikl tak zbrusu nový pořad Pohlreichův souboj restaurací. První díl uspěl na výbornou, když ve středu 8. března vévodil žebříčku sledovanosti. Jaké jsou první dojmy?

„Natáčení mě ohromně bavilo. Největším potěšením je pro mě ta změna, že už nemusím hodnotit, co je špatně, ale posunuli jsme se o mnoho dál, až k tomu, že můžu hodnotit a vybírat jen mezi skvělými a ještě lepšími,“ pochvaluje si Zdeněk Pohlreich, který hned v začátku odmítl, že by šlo o vykradený formát Ano, šéfe!, který léta natáčel pro Primu.

„Úroveň, kam se gastronomie v Česku posunula, je pro mě velkou satisfakcí a věřím, že tuto změnu vnímá snad každý. Podívejte se spolu se mnou na utkání těch, kteří umí své řemeslo a vaří s tím pravým zápalem,“ doplnil známý šéfkuchař.

„Jsem v očekávání, co na to řekne veličenstvo divák,“ dodal ještě muž, který je známý nejen díky jídlu a úspěchům v oblasti gastronomie, ale i peprným slovníkem.

Pohlreich může být zatím v klidu, lidé u obrazovek ho podrželi a první díl jeho souboje se stal jedničkou středečního večera. Vybralo si ho 657 tisíc lidí.

Peníze až na prvním místě, Zdeněk Pohlreich.

Otázkou samozřejmě zůstává, jak se mu povede v dalších týdnech. Rozhodně se ale nenaplnily černé scénáře. Ty televizní hvězdě předvídaly brzký konec, div ne zatracení. Někteří z fanoušků mu stále nemohou odpustit, že změnil stáj a přešel z Primy na Novu.

„Bylo to super, hodně mě to bavilo,“ jásal divák Petr v diskuzi na facebookovém profilu Novy.

„Koukla jsem a je to fajn pořad,“ přitakala Zdenka.

„Super pořad, těším se na další díl,“ doplnila ji svým názorem Petra.

„Sorry, ale tenhle koncept souboje restaurací mi přijde trochu jako vykradení Gordona Ramsayho, který něco podobného taky natočil,“ poznamenal Petr.

Zdeněk Pohlreich se znovu vydal do restaurací v Česku.

„Je ho nějak moc,“ míní Vladimíra.

Úplně daleko od pravdy není. Kromě reklamy na spotřebiče Miele a partnerství s dovozcem automobilů značky Lexus září šéfkuchař nejen na Nově a ve svých restauracích, ale i v regálech Lidlu. Obchodní řetězec nově nabízí i jeho bezmasé verze oblíbených pokrmů, jako jsou soté s rýží nebo boloňské špagety.

Pohlreich se zkrátka umí otáčet a nemá problém s tím změnit názor, klidně i od základů. Popřít svoje slova, respektive je modifikovat a přetavit je do aktuální potřeby a trendů na trhu, to bezesporu patří mezi jeho další podnikatelské kvality, díky nimž se pořád drží na špici.

Že u toho leckdy působí namistrovaně až arogantně? Upřímně. Může si to dovolit. Už tím, co ve svém profesním životě dokázal. Tím se na hony vzdaluje instagramovým rychlokvaškám a gastropodnikatelům z leknutí. Nebo jednoduše tím, že je o něj zájem. A taky proto, že image netřeba měnit, dokud skvěle funguje...

Fotogalerie

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 14:10 sobota 8. července 2023. Anketa je uzavřena.

  • 17
  • 11
  • 7
  • 7
  • 5
  • 3