Není to tak dávno, co se herečka Tereza Kostková sociálním sítím vyhýbala jako čert kříži a nechtěla ukazovat nic ze svého soukromí. Raději byla záhadná jako hrad v Karpatech a vystačila si jen s prací herečky.
Jenže teď na Instagram změnila naprosto názor. Není to kvůli tomu, že by s někým chtěla sdílet to hezké, případně i nějaké životní bolístky, vzala to za marketingový konec. A jak je vidět, za rok se z toho stal přímo teleshopping.
Když budete Terezu chvíli sledovat, nic moc se z jejího života nedozvíte. Nedává tam příspěvky s manželem, synem nebo slavnými rodiči, neukazuje kolegy z jiného světla, ale je to opravdu takový blešák, kde si přes ni můžete koupit cokoliv.
Není snad jediný post, kde by nebyla reklama na oblečení, nábytek, cesty karavanem či jídlo. Je to jako chodící billboard, kde vám herečka za úplatu prodá i modré z nebe.
Je samozřejmě pochopitelné, že si chce ke své nestálé profesi něco vydělat, zvlášť teď po koronavirové krizi, kdy žádná divadla nebyla otevřená, nic se nenatáčelo. Ale opravdu se chce prezentovat jako podomní prodejkyně?
Její fanynky určitě zajímá, co kde koupila z toho, co má v šatníku, nebo co používá za kosmetiku, ale také by určitě byly rády, kdyby jim ukázala, že je jednou z nich, že má také své radosti i starosti.
Na tom by měla právě sociální síť být založená, ne pouze na reklamě. To může za chvíli její sledující omrzet a mohou kliknout na tlačítko „nesledovat“. A čím více lidí by to udělalo, tím by se jí mohly snížit i příjmy za reklamu.
My bychom chtěli vidět, jaká je Tereza doopravdy, co dělá, co má ráda. A ze srdce, nikoliv za úplatu.
Fotogalerie |