Kuchařová v reklamě na únik moči: Jak moc je Táňa přesvědčivá?

Dostala šanci, jakou před ní žádná jiná Češka, ona ji ale nevyužila. Řeč je o Miss World 2006 Táťáně Kuchařové. Zatímco jiná dívka na jejím místě by dobyla celý svět, ona točí reklamy na inkontinenční vložky.

O Kuchařové je známo, že by chtěla prorazit jako herečka, tuhle roli ale přijmout neměla. Zatímco v romantické komedii Správný dres si zahrála v podstatě sama sebe a to modelku, nyní natočila reklamu na vložky, které využívají hlavně ženy nad padesát let, které trpí lehkým únikem moči.

Osmadvacetiletá Táňa v reklamě s úsměvem na tváři radí seniorům, aby se nebáli mluvit o tom, co je trápí, protože inkontinence trápí více než milion Čechů.

Nutno ale říct, že se Kuchařová seniorům věnuje již dlouhodobě a to prostřednictvím své nadace Krása pomoci.

Otázkou jenom zůstává, zda je tohle tou správnou cestou a zda neměla společnost pro reklamu vybrat do reklamy někoho věrohodnějšího. Boky kroutící modelka totiž jenom těžko dodá dospělým ženám odvahu, aby začaly mluvit o svých problémech s únikem moči.

Fotogalerie

Nutno ale říct, že špetku taktu a soudnosti měla mít i samotná Miss World. Po její poslední návštěvě Číny, kdy se se svým partnerem Ondrou Brzobohatým stala hvězdou jedné z jejich šílených televizních show, o které bude vyprávět do konce svého života, protože ji tam přirovnali k Angelině Jolie a Ondřeje k Johnny Deppovi, bychom po ní ale chtěli možná až příliš.

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 20:09 pátek 27. května 2016. Anketa je uzavřena.

  • 64
  • 18
  • 12
  • 9
  • 9
  • 7