Pondělí 29. dubna 2024, svátek má Robert

Ostrý jazyk se jí vymstil! Krainová se obula do hejtrů, dostala studenou sprchu

Simona Krainová má účet na OnlyFans | foto: Instagram

Tohle se Simoně Krainové (50) vážně příliš nepovedlo! Ačkoliv modelka vypadá na svůj věk fantasticky a může se chlubit výstavní figurou, kterou jí může závidět i leckterá třicítka, na svých hejtrech nenechala nit suchou. Její ostrý jazyk ovšem způsobil, že namíchl i ty, kteří Simonu dosud obdivovali.

Modelka Simona Krainová (50) patří mezi celebrity, které rády provokují a zároveň nemají problém s velmi upřímnými a nekompromisními názory. I z těchto důvodů patří nestárnoucí blondýnka mezi nejvýraznější tváře českého showbyznysu, které na sociálních sítích dokážou vyvolat pořádný rozruch.

Ne vždy se ale přílišná pozornost setká s úspěchem. Ukázkovým příkladem je modelčino nedávné a poměrně peprné vyjádření na adresu hejtrů, které pěkně namíchlo i její fanoušky.

„Máme kolem sebe dvě skupiny lidí. Tu, ve které vzbuzujeme posměch a kritiku pro náš neposedný a podle nich jednoduchý a sebestředný styl života, pro náš vzhled, pro náš věk, pro naše úhly pohledu. Tu skupinu, která si za ten svůj životní styl vybrala výmluvy, pomluvy, lenost bez sebevědomí, skrytou depresi a z mindráků chrlí kolem snahu srazit to naše a utvrzovat ostatní, že život je o lásce procházející žaludkem a hluboký pohled dovnitř. Mnohdy jde o sakra hluboký! Někdy tak hluboko ani nikdo nedohlédne. A to bez urážky!“ rozohnila se modelka pod příspěvkem, kde pózuje se svojí neméně půvabnou sestrou Yvonnou Maléřovou.

„A pak tu, která nás bere jako výzvu z té první se hezky rychle dostat ven. Tu, která už teď to sebevědomí má a ví, že to zase tak jednoduché a sebestředné ani hloupé není! Že láska k sobě, nikoliv k jídlu a nic nedělání, je ta, která je opravdu v životě udělá šťastnými! Že všechny mýty jdou porazit a hranice posunout, když máte motivaci. A to kdekoliv a kdykoliv. Ve světě slávy i v tom zcela obyčejném! V 50 i v 55,“ doplnila.

Simona Krainová a její o 5 let starší sestra Yvonna mají perfektní figury.

To ale zvedlo ze židle lidi, kteří Simonu běžně podporují. Podle nich totiž Krainová dělá přesně to, co dělají její hejtři. Tedy pohrdavě kritizuje a soudí ostatní, čímž si sama podkopává židli.

„A pak tu máme třetí skupinu, která žije svůj vlastní život, dokáže se sama obléct bez spolupráce, sportuje podle sebe, aniž by musela mít publikum a u toho se fotit tak, aby bylo vidět zatažené břicho a přifouklý hrudník, rty: o obsah vlastně nejde, hlavně ať lidi píšou, jak kdo vypadá dobře... Tak upřímně doufám, že té třetí skupiny je nejvíce. Nikdo nemá pravo odsuzovat nebo kritizovat lidi, co jsou obézní, co nesportují. Co nejedou podle tabulek... Oni někdy i lidé žijí mnohem spokojenější a hlavně šťastnější život než ten, co vidíme často na instáči. Prostě si nemusí nic dokazovat a za umělé fotky schovávat svoje mindráčky...,“ vzkázala jí jedna ze sledujících a mnozí s jejím názorem souhlasí.

Čtenáři hlasovali do 12:16 pondělí 25. prosince 2023. Anketa je uzavřena.

75
      45