Nela Slováková si servítky nebere, těžko říct, zda jí ale její proříznutá pusa nepřivede do problémů. Obvinila totiž svoji konkurentku Natálii Kočendovou z toho, že přeprodává kosmetiku z AliExpressu.
„Bohužel toto není kosmetika NK. Je to kosmetika z AliExpressu, kde vám nabízí personalizované logo, které vám na kosmetiku natisknou. Je toho plný internet. Stránky jako AliExpress chvála pánubohu nesleduju, ale od mých followers toho mám na NK plný inbox,“ uvedla Slováková na adresu Kočendové.
Ta není jediná, se kterou má Slováková problém. Blondýna řešila podobné problémy už s influencerkami Nicky Nellow anebo Kateřinou Kosíkovou.
„Už to bohužel nemůžu vydržet, držím hu*u a krok už dlouho. Nesnáším, když z vás někdo dělá blbce. Prodávat šmejdy z Číny a napsat na to xoxo, jako máme my na našich nových pěnách, prodávat to s přelepeným obalem a nechat děti si to patlat na obličej, to už je fakt extrém,“ uvedla Slováková na adresu právě Kateřiny Kosíkové.
Jenže Kočendová si na rozdíl od ostatních méně známých influencerek nenechá nic líbit. Modelka se tak rozhodla podat na Slovákovou rovnou žalobu.
„Aktuálně celou situaci řeší moji právníci s ohledem na to, že sama provozuje e-shop s kosmetickými výrobky zaměřenými na stejný trh a tímto je se mnou v konkurenčním vztahu, jedná se o nekalosoutěžní jednání,“ prozradila Expresu Natálie. Nela Slováková si ale za svým tvrzením i nadále stojí.
„Neposílejte mi nic, žádné debilní a přiblblé screeny. Obtěžuje mě to, je mi to úplně jedno. Kurva, pokud jsem člověk se zdravým úsudkem, objednávám věci z AliExpressu, tvrdím, že jsou mé a někdo mi na to přijde, tak sklopím oči, řeknu: pardon, omluvím se a tím to hasne. Já o tom vím svoje,“ vyjádřila se Slováková, která se zřejmě žádných právníků nebojí. Na Kočendovou má prý důkazy v podobě nejrůznějších fotografií.
Nela Slováková ale řeší problémů víc. Na svých sociálních sítích dělá třeba reklamu na vaporizéry, což není legální. Za podobné kousky jí hrozí pokuta až dva milionu korun.
„Je to pravda. Zákon o regulaci reklamy zakazuje jednak reklamu na tabákové výrobky, a to přímou i nepřímou, s tím, že tabákovými výrobky nejsou jen klasické cigarety, ale jakékoliv výrobky, které obsahují tabák (tzn. i ty, kde se tabák nespaluje, ale jen zahřívá). A zakázána je i reklama na elektronické cigarety,“ potvrdila Expresu právnička Dagmar Hartmanová.
Fotogalerie |