„Sociální média jsou skvělá i šílená záležitost. Skvělá, protože můžete sdílet kousek sami sebe. Šílená, protože všichni si myslí, že vás znají, a podle toho se chovají (ne vždy hezky). Dostanete spoustu nehezkých zpráv, i když samozřejmě ty hezké z 95 procent převládají,“ prozradil kadeřník Michal Zapoměl.
Právě on se staral o vlasy Jitky Čvančarové na festivalu v Karlových Varech, pomáhal také herečce do auta, protože okázalá modrá róba byla nad její síly.
„Skvělá, protože můžete inspirovat. Kéž bych měl inspiraci v nejtěžších dobách v minulosti, kdy jsem si myslel, že nemohu dál a nemám sílu. Šílená, protože za internet se může každý schovat a má pocit, že může psát mnohdy až hrůzné komenty a vyjadřovat se ke všem problémům světa a soudit vás,“ zamýšlí se známý kadeřník, který si v souvislosti s róbou a účesem Čvančarové na sociálních sítích užil svoje.
„Skvělá, protože mohu být v kontaktu s lidmi z celého světa a nestát na místě. Šílená, protože vám kradou tu nejcennější komoditu světa a tou je čas. Miluji živý kontakt s lidmi, miluji, když mě lidé mají rádi takového, jaký jsem,“ dodal Zapoměl, který až v průběhu karlovarském festivalu i po něm pocítil, jak silná umějí být sociální média.
I přes ne zrovna ty nejlepší zkušenosti z posledních týdnů na ně nezanevřel. Dobře ví, že mohou i skvěle sloužit a úspěšný podnikatel se bez nich v dnešní době bohužel neobejde.
„Zatím jsem na sociálních médiích dobrovolně a rád. Se všemi riziky, která to nese,“ ubezpečil Zapoměl, který si po pandemii koronaviru nemohl přát lepší reklamu než Jitku Čvančarovou na karlovarském festivalu.
Za co jiní dávají statisíce, měl ve finále zadarmo, a tak peníze, které ušetřil za reklamu a marketing, může vložit do kadeřnických salonů a rozvoje značky.
Reklamu měl i stylista Filip Vaněk, který se k herečce jen v pravou chvíli přitočil, aby jí počechral šaty, a rázem se na fotky z Varů dostal taky, ačkoliv s outfitem prý neměl nic společného.
Je zdárně po festivalu a nic nenasvědčuje tomu, že by na Zapoměla Čvančarová zanevřela, právě naopak. I ona je moc ráda, že mohla svého dvorního vlasového mága zviditelnit, podobně jako v Česku proslavila autora okázalých modrých šatů Borise Hanečku. Nehledě na to, že se o jejím outfitu bude mluvit x dalších let, vždy když se přiblíží termín dalšího filmového svátku v lázeňském městě.
I kdepak, Jitka si publicitu umí pojistit.
To za těch pár (anebo víc) hejtů na sociálních sítích jistě stálo...
Fotogalerie |