Leoš Mareš je horší než Horst Fuchs? Jeho Instagram je přehlídka otravné inzerce!

23. května 2018
Leoš Mareš (42) už dávno není jen moderátorem. Díky svému jménu, na němž si postupem času vybudoval značku, začal profitovat ze sociálních sítí. Jenže z profilu, kde se občas objevila reklamní zmínka nebo doporučení, se stal tvrdý kalkul prošpikovaný reklamou od shora až dolů. Je vůbec den, kdy nám Leoš něco neprodá?

Moderátor Leoš Mareš je nepochybně jednou z nejvýraznějších osobností na české scéně. Z obyčejného kluka, který hrával na diskotékách a snil o vlastním ferrari, se stal jeden z nejvyhledávanějších moderátorů v Česku a zároveň jedna z nejlépe placených tváří. 

Za jeho úspěchy stojí trpělivost, ambice a chtíč, díky němuž nyní dostává opravdu velmi dobře placené pracovní nabídky. Zprvu si Mareš kšefty vybíral a na jeho profilech na sociálních sítích jsme reklamu mohli vidět jen zřídka. Jakmile však pochopil, že si jako influencer (člověk, který ovlivňuje určitou skupinu lidí, pozn. red.) vydělá i trojnásobně větší částky než za hraní na diskotéce či moderování, udělal si ze sociálních sítí stroj na peníze.

Vlastně denně svým fanouškům servíruje reklamu prostřednictvím svých Instagram Stories, kam natáčí celé série videí. Zatímco ráno objednává sobě a svým kolegům snídani do rádia v nejmenovaném fast foodu, odpoledne „nakupuje“ dárky pro svou manželku Moniku ke jmeninám v parfumerii. 

Jenže sociálními sítěmi to nekončí. Mareš své kšefty promítá i do dalších svých aktivit. Několik kampaní propaguje přímo v Ranní show na Evropě 2, kde o jedné firmě mluví klidně i tři vstupy za sebou, v SuperStar si poté dělá neuvěřitelné self-promo a zve lidi na svůj Instagram. Skrz televizní obrazovky se zkrátka snaží nabrat nové sledovatele. Proč? To je jednoduché – čím více sledujících, tím více nabídek, a tím pádem i peněz.

Leoš Mareš a jeho profil plný reklamy.

Na jednu stranu pochopitelné – proč by nevyužil příležitosti? Na druhou stranu velmi špatně organizované a nepromyšlené. Z jeho profilů na sociálních sítích se totiž vytratil humor a přirozenost. Mareš už nesdílí videa, jak se chystá se svou ženou na běh nebo jak se syny zažívá vtipné odpoledne, ale raději nahraje, jak nakupuje v potravinách, které třikrát zmíní a desetkrát označí, podobně jako to dělá královna barteru Kateřina Kristelová

Leoš Mareš a reklama na sociálních sítích.

Přitom pro střípky ze zákulisí jeho života ho lidé sledují a videa, která vznikla zcela přirozeně, jsou nejsledovanějšími. 

Z jeho profilu se zkrátka vytratila osobnost a zůstala jen značka Leoš Mareš, která vám každý den poradí, co si koupit, kam zajít na jídlo nebo kde si vybrat oblečení. 

Reklama se přitom dá dělat i méně nucenou formou. Ukázkou toho je například Ben Cristovao, který spolupracuje jen se značkami a firmami, které úzce souvisí s jeho aktivitami a odpovídají i jeho životnímu stylu. Propagovat uzenářství ho tedy jistě neuvidíte. Nejen proto, že je vegetarián, ale proto, že má jisté zásady, přes které zkrátka nejede vlak.

Fotogalerie

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 0:01 čtvrtek 20. září 2018. Anketa je uzavřena.

  • 83
  • 70
  • 23
  • 21
  • 19
  • 14
Komentáře