V žebříčku Leoše Mareše následuje velmi populární trio: Kovy, Kazma a Nikol Štíbrová, kterou zmiňují zejména dívky, zároveň u ní nejsilněji deklarují, že by ji chtěly vídat ještě častěji.
Největším idolem nejmladší sledované věkové kategorie 15 až 19 let je Kovy, zmiňuje průzkum, jehož výsledky zveřejnil magazín Marketing & Media. Mareše mají v oblibě spíše starší respondenti, tedy věková skupina 20 až 34 let, u kterých je na prvním místě.
Z deseti nejvýznamnějších influencerů jsou Leoš Mareš, Nikol Štíbrová, Kazma, Andula, Shopaholic Nicol, The Sikls a TMBK spojováni s Instagramem. Zatímco Kovy a Jirka Král vévodí YouTube, Jaromír Jágr je známý z Facebooku.
Výzkum sledoval i řadu dalších parametrů spojených s používáním sociálních sítí, například to, které sítě mladí nejčastěji používají a jsou na nich aktivní.
Myspace nebo Flickr jsou méně známé, využívá je zatím méně než pět procent mladých lidí. Naopak mezi tři nejčastěji využívané platformy patří Facebook, Instagram a YouTube.
Z výzkumu je zřejmé, že procento lidí, kteří využívají sociální sítě, stále roste. Ve srovnání s výsledky podzimního průzkumu v roce 2019 došlo například u Facebooku k nárůstu sledovanosti mezi respondenty o pět procent, u YouTube o sedm procent.
Fotogalerie |