Kanabinoid HHC se v posledních měsících stal fenoménem, není zakázaný a pořídit se dá nejen ve večerkách, ale třeba i v automatech na chodbách obchodních center.
Při střídmém užívání má stejné účinky jako marihuana, problém je ale právě to, že se k HHC bez problému dostanou i děti, které s užíváním nemají zkušenosti. A tak například v lednu skončilo na Karlovarsku pět školáků v nemocnici. Trpěli poruchami vědomí a někteří skončili i na jednotkách intenzivní péče.
Laduška, která se proslavila mimo jiné účastí v reality show Like House, si proto reklamu načasovala špatně. Tím spíše, že medvídky s HHC prezentuje jako nevinné zobání k večerní pohodě u filmu nebo hraní playstationu.
Před dávkováním nijak nevaruje. Pouze v příspěvku, kde prezentuje svůj vlastní slevový kód, heslovitě uvádí „18+“.
Cílovka Ladušky jsou přitom v první řadě dospívající dívky. A tak řada lidí v komentářích začala influencerku kritizovat za to, že s reklamou zašla i s ohledem na kontext s hospitalizovanými školáky daleko.
„Teď se řeší kauza, jak to sejmulo děti, a ty na to uděláš reklamu. Kdyby hloupost nadnášela, tak jsi letadlo,“ vzkázala Ladušce jedna z komentujících, zatímco další se přidávají, že lepší spolupráci si opravdu vybrat nemohla.
Fotogalerie |