Krásná brunetka totiž založila hudební duo s názvem Karol a Kvído. Nahrává písničky pro děti, objíždí koncerty a slaví nevídaný úspěch.
Například klip s úsměvným názvem Pan doktor Zub, který má nejmenší motivovat k ústní hygieně a připravuje je na strasti zubařské ordinace, má na Youtube neuvěřitelných osmnáct milionů shlédnutí.
Lidé ji rádi označují za novou Dádu Patrasovou, která v posledních letech spíše řeší domácí trable a nejrůznější skandály, než že by vystupovala. Zlá krev ale mezi oběma modlami dětí rozhodně nepanuje, vždyť Dáda dokonce Karolíně v minulosti křtila CD.
„Nezbývá než popřát, ať jí tvorba pro děti dělá takovou radost, jako vždycky dělala mně. I po těch letech mě to pořád baví a naplňuje. Rozhodně to ale není jednoduché, děti vám nic neodpustí, jsou to dost nároční diváci,“ usmívala se při té příležitosti.
Vzestup Karolíny Gudasové v poslední době nabírá na obrátkách. Nově se pustila do projektu, v rámci něhož dětem vysvětluje důležitost složek Integrovaného záchranného sboru. Vydala klip, s jehož vznikem pomáhala půvabná tisková mluvčí pražské záchranky Jana Poštová.
„Musím upřímně říct, že když před časem přišel mail ohledně spolupráce na „nějakém“ klipu pro děti, nevěnovala jsem tomu moc pozornost. Jednak to mělo být za dlouho a druhak to prostě byla priorita číslo 1484. Pak přišel scénář a první co mě moc potěšilo, a není to zdaleka samozřejmost, bylo, že jsme měli možnost předělat ho tak, aby to bylo metodicky správně. Natáčení byla neskutečná sranda. Písničku jsem si zpívala i ze spaní,“ okomentovala vznik klipu Poštová.
„A celkový výsledek? Prostě boží. Je úžasný, že to není jen další, pardon, bezduchá písnička pro děti, kterých je mraky, ale má obrovskou přidanou hodnotu a fakt věřím, že se díky ní děti naučí nejen důležitá čísla, ale i to, jak na ně volat. Mimochodem děti jsou úžasní volající, jsou zvyklé poslouchat a často nepředjímají v co by stav nemocného či zraněného mohl vyústit, a proto jsou mnohem klidnější než dospělí,“ přidala sympatická blondýnka vlastní zkušenost.
Písnička navíc okamžitě slaví úspěch. Během prvních tří dní nasbírala na Youtube přes 90 tisíc zhlédnutí a není pochyb o tom, že čísla ještě o hodně povyrostou.
Fotogalerie |