Nespokojený propuštěný zaměstnanec fastfoodu zřejmě doplatil na stížnosti zákazníků, protože právě těm začal odepisovat, když se vloudil do kanceláře restaurace KFC. Přibližně padesáti nespokojeným strávníkům rozeslal odpovědi, které určitě neočekávali.
Rodina Aluna Jonese si zašla do restaurace v britském Ketteringu a se službami nebyla příliš spokojena. „Naprosto popletli naši objednávku, takže jsme naštvaně odešli domů. Potom jsem si řekl, že dám společnosti zpětnou vazbu, aby své služby do budoucna zlepšili. Nemohl jsem uvěřit, jakou odpověď jsme dostali, je to směšné!“
V e-mailu bylo uvedeno: „Vaše stížnost nás vůbec nezajímá, pokud se budete chtít najíst v budoucnosti, běžte raději jinam.“ Obdobnou zkušenost udělal student Michael Connor se stížností na sesterskou společnost Pizza Hut. „Už žádné další stížnosti nepřijímáme. Objednejte si přístě od Pizza Domino.“
Mluvčí společnosti tvrdí, že v KFC mají smysl pro humor, ale co je moc, to je moc. Je zvláštní, že se po provozovně může kdekdo potloukat jen tak. A poučení? Žalovat se nemá.
Fotogalerie |