náhledy
Brněnský radní pro dopravu Matěj Hollan.
Autor: MAFRA
Hollan si myslí, že taxislužby jsou bity na tom, že jedou „jen za roh“. Ale přitom mohou takovou jízdu odmítnout.
Autor: MAFRA
Brněnský radní pro dopravu Matěj Hollan, který nemá řidičák a podporuje vysokou cenu taxi.
Autor: MAFRA
Matěj Hollan se snaží zvednout už samu vysokou cenu taxi v Brně.
Autor: MAFRA
Impuls taxi v Brně také stojí třicet korun.
Autor: web Impuls taxi
Brněnské Lido Taxi tedy není moc lidové. Oproti pražskému nejlevnějšímu taxi je dražší o dvanáct korun na kilometr, oproti luxusním Tick Tack Taxi pak dražší o dvě koruny.
Autor: web Lido Taxi
City taxi Brno má také stejnou sazbu, o dvě koruny více než v Praze.
Autor: web City taxi Brno
Brněnská služba TOP1TAXI a jejích 30 korun za kilometr.
Autor: web TOP1TAXI
Tick Tack taxi patří pod podnikatele Radima Jančuru, kterého proslavily Student Ageny autobusy a vlaky Regiojet. Tick tack vozy jsou ZÁSADNĚ bílé vozy značky audi, ve voze je pro zákazníka VŽDY voda, tablet s wifi, čerstvé noviny a řidič vystupuje a otevírá vám dveře. Za levnější cenu, než mají taxi v Brně!
Autor: web Tick Tack Taxi
Taxi Modrý anděl se sloučilo s taxislužbou Speedcars. Tyto dvě společnosti patřily samostatně k jedněm z nejvíce přivolávaných přes dispečink, nyní spolupracují pod jednou značkou.
Autor: web Modrý anděl
Pražská služba Nejlevnější taxi. Cena je oproti Brnu naprosto směšná.
Autor: web Nejlevnější taxi
„Žluťáci“ nebo také „Áčka“ platily dříve v Praze mezi nejdražší taxislužby. I tak jsou ale pořád levnější, bež vozy v Brně.
Autor: web AAA taxi