Pátek 26. dubna 2024, svátek má Oto

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • Podcasty
  • Antiyoutuber
  • jít naiDNES.cz

    Česká pošta vyhlásila podivnou soutěž. „Raději doručujte včas!“ bouří se lidé

    Česká pošta vyhlásila soutěž o firemní produkty. Podle lidí by se ale měla radši soustředit na doručování balíků! | foto: Facebook

    Česká pošta píchla do pěkně rozzuřeného vosího hnízda. Zatímco její reputace se s věčným ztrácením balíčků či jejich klidně až týdny trvajícím doručováním propadá na stále hlubší dno, představitelé společnosti se rozhodli vyhlásit úsměvnou soutěž o firemní kloboučky a sluneční brýle. Český lid si tím ale nezískali, naopak ho pořádně namíchli. „Výhrou pro nás bude, když začnete zásilky doručovat včas!“ vzkazují zákazníci.

    Česká pošta hýbe žlučí veřejnosti už dlouho. Třeba kvůli službě „Balík do ruky“, která by se měla jmenovat spíš „Lísteček do schránky“, kvůli nekonečným frontám na pobočkách nebo třeba proto, že není žádnou výjimkou, když se vaše zásilka někde cestou prostě ztratí.

    Jak se pošta s dlouhodobou kritikou a nedůvěrou zákazníků vyrovnává? Zda na zlepšení firemních procesů její představitelé nějakým způsobem pracují, se můžeme jen dohadovat. Včera na Facebooku každopádně vyrukovali s nápadem, který má zřejmě za cíl nahnat České poště sympatie veřejnosti.

    Vyhlásili totiž soutěž o firemní produkty, které „by se v tomto počasí mohly hodit“. Když do komentářů originálním způsobem napíšete místo, kam byste si modro-žlutý klobouček, sluneční brýle a ručník vzali, můžete se stát jedním ze dvou výherců, kterým je Česká pošta věnuje!

    Česká pošta si vyhlášením soutěže pořádně naběhla.

    Jenže vedení si takovým krokem spíš pořádně nakročilo na veřejný pranýř. V komentářích pod příspěvkem dala drtivá většina diskutujících hodně ostře najevo, že by se místo vyhlašování podobných soutěží měla Česká pošta zaměřit na to, aby doručovala zásilky tak, jak má.

    „Vzal bych si to na reklamační oddělení, kde mi budou vysvětlovat, proč z Belgie jde zásilka dva dny a z Malešic na Smíchov devět dní a stále nic,“ píše třeba Martin, kterému hned přikyvuje další zákaznice Pavlína. „Podobnou cestu mají i balíky z Číny. Do Prahy několika přepravními společnostmi 6 dní a po Praze Českou poštou 18 dní,“ potvrzuje svoji zkušenost.

    Většina lidí by si klobouček vzala na reklamační oddělení.

    „Vzal bych si to, až si znovu půjdu na pobočku Chrudimská v Praze pro balíček, který včera nebyl personál schopen ani po patnácti minutách hledání najít, aby mi jej mohl vydat. Ochrana proti slunci by rozhodně přišla vhod, zvláště vzhledem k faktu, že fronta je tak dlouhá, že se táhne až ven na ulici,“ píše „pro změnu“ Petr.

    Lidé dali České poště její vyvedenou soutěž pořádně sežrat.

    „Rád bych soutěžil, ale přijde mi v případě výhry cena poštou? Balíkem do ruky? Já jen abych věděl, kdy si mám naplánovat cestu na poštu,“ píše Kamil. Naráží tím na službu, při níž si připlatíte za to, že vám pošťák balík přinese rovnou domů. Většina lidí se totiž shoduje, že zaměstnanci pošty se často ani neobtěžují zazvonit a automaticky do schránky hází lísteček „adresát nezastižen“.

    „Stoprocentně si vezmu na hlavu klobouk Česká pošta. Ale bojím se toho, že bych se někde ztratil nebo nedošel jako vaše balíky,“ komentuje humorně soutěž České pošty David.

    A podobných komentářů přibývá.

    Jak se Česká pošta s vyhlašováním soutěže popere, se dozvíme zítra. Pokud by se však měla opírat o lajkování těch nejlepších komentářů, potupně by musela za vítěze prohlásit ty soutěžící, kteří se jí v komentářích pořádně vysmáli!

    Fotogalerie

    Ohodnoťte článek
    Hlasování skončilo

    Čtenáři hlasovali do 23:35 pátek 10. srpna 2018. Anketa je uzavřena.

    • Haha
      36
    • Super
      13
    • Trapas
      11
    • Sladký
      8
    • Cože
      7
    • Tvl
      7