Módní značky Louis Vuitton či Lacoste, karetní společnost Visa nebo třeba britský společenský server Daily Mail. Jaká světová společnost vás napadne, tu má sedmadvacetiletý mladík z Bombaje Jason George vytetovanou na těle.
Co ho k tomu vede? On sám svůj koníček označuje za životní příběh, nechává si vytetovat každou věc, která mu nějakým způsobem vstoupí do života.
Co se firemních log týče, nejlépe to lze vysvětlit na nedávném příkladu z praxe. Jason si pořídil nový sedan od německé automobilky, takže si prostě vytetoval její logo.
Do dalších malůvek ho zároveň žene i touha zapsat se do Guinnessovy knihy rekordů. A protože portréty rodinných příslušníků vytetovány dávno má, rozhodl se pokračovat s tím, co ho odmalička baví.
„Odmala jsem kreslil loga známých společností, byl jsem tím posedlý,“ vysvětluje Jason, proč zvolil právě tento styl.
Tatér, který si v Bombaji sám otevřel vlastní studio, už je na čísle 521. Loga firem představují drtivou většinu, má jich více než čtyři stovky!
Fotogalerie |