Být influencerem je práce na plný úvazek. Doby, kdy byl Instagram jen takovým koníčkem pro narcisy, co se rádi chlubí svým soukromím a hojností, ve které žijí, jsou už dávno ty tam. Žijeme v době zajímavého fenoménu, kdy už i nejedna zpěvačka, herečka nebo modelka vymění svoji kariéru za platformu, na níž získá 300 tisíc sledujících a smlouvy od firem, které si přejí, aby zmínila právě jejich produkt alespoň v jednom ze svých příspěvků ve Stories. A nová kariéra je na světě!
Někteří influenceři se do světa reklam ponoří natolik, že už to lidem začíná vadit. Komentáře jsou plné vtípků, že se z některých našich influencerů stávají novodobí Horstové Fuchsové. A právě autenticita, která fanoušky influencerům na profily jako jedna z hlavních věcí původně přitáhla, se z jejich Instagramů postupně vytrácí.
Zajímalo nás, kolik zvládne člověk sdílet reklam za den, aby se to ještě dalo skousnout a nikomu to nepřišlo tak nějak divné.
Zatímco někteří by sázeli na to, že sdílet reklamu byť jen jednou denně je už příliš, Taťána Kuchařová jich zvládá za den na sítě napálit klidně pět i šest.
To jsou levandule, Tomáš Arsov a spolupráce na novém parfému, do dvou hodin storíčko s odkazem na plavky z Astratexu a slevovým kódem a zmínka o tom, že zrovna sídlí v nejmenovaném hotelu.
Potom už následuje storíčko z vinařství a den předtím se sdílela fotka z nové kampaně. Opomenout nesmíme ani salon, v němž se nezapomněla zrelaxovat.
Využívá k tomu přitom často snadný trik, tedy otázky ve Stories, v rámci nichž odpovídá na zvídavé dotazy.
V těch vždy skoro jako náhodou zmíní nějaký ten produkt i Dominika Myslivcová, které storíčka slouží z velké části právě pro propagaci reklam. Ta je ale sem tam proloží i nějakým tím veselým příspěvkem ze soukromí.
To Přemek Forejt třeba sdílí reklamu jen jednu či dvě, zato prakticky každý den, a jeho normální posty reklamy div nenahrazují. Na stranu druhou si ale na oněch propagacích a jejich zpracování docela dává záležet.
Nela Slováková zase tu vyhlásí soutěž o luxusní dovolenou v Dubaji, pak zpropaguje svoje plavky, svůj e-shop s odkazem na nákup kapek CBD. Reklamní nálož je to obrovská, i když z velké části je tvořena propagací jejích vlastních produktů.
Pak už následuje reklama na suchý šampon, na Neliny apartmány v Primorsku, na firmu, co prodává elektroniku, nebo v neposlední řadě i na nové proteiny.
To už i Agáta Hanychová, která je svými reklamami vyhlášená, dává alespoň jednu reklamu ob příspěvek. Možná vám masivní reklama na sítích nevadí, napište nám to do komentářů.
Fotogalerie |