Jméno režiséra Christopha Drewitze není v muzikálovém světě žádnou neznámou. Kromě jiného se podílel na verzích muzikálu Rocky pro Broadway a Hamburk. I proto po něm sáhla i česká produkce. A ačkoliv je podle Markéty Procházkové spolupráce s Drewitzem nezapomenutelným zážitkem, přiznává, že ne vždy jeho slova padnou na úrodnou půdu.
„Režisér je na nás hodný, přitom krásně přísný. I když už to dělal někde jinde, nechává nám náš prostor, aby to bylo naše představení,“ říká Procházková a přiznává, že ne vždy režiséra herci na zkoušce vnímají.
„My se někdy přistihneme, jak si navzájem řekneme, že jsme nevnímali. Protože když jsi unavený, máš problém vnímat i češtinu a najednou na vás někdo mluví anglicky,“ prozradila herečka.
Ódy pěje i na představitele Apolla, kterým se stal Američan Luther Simon. „To jsem ještě nikdy neviděla. Jeden den jsme se s ním seznámili, další den tam nebyl, protože měl nějaké učení a třetí den přišel a uměl texty v češtině. Nechápala jsem, co se děje. Nyní se učí, aby měl dobrou výslovnost,“ prozradila Procházková, která přiznala, že si užívá každou zkoušku. A to i díky všudepřítomnému testosteronu.
„Je tam strašně moc chlapů a my se na ně normálně usmíváme. Nejvíc testosteronový muzikál, který jsem zažila. Ten mužský element je tam cítit na každém rohu,“ prozradila Procházková.
Fotogalerie |