Rihanna měla ve smlouvě vyměřený plat za poskytnutí výhradně a jenom hlavy.
Ve světě Photoshopu a Avatara, kde se modelkám retušujou kolena, a občas maj ve výsledku tři nohy, protože retušér si dá záležet na tom, aby neměli mikroskopickou vrásku za levým ušním boltcem, ale počet končetin neřeší, se vůbec nedivíme tomu, že v reklamách s Rihannou bylo použito tělo modelky.
Jsou to reklamy na prádlo Armani a ačkoliv to má Rihanninu hlavu, zbytek patří modelce Jahnasse Aicken.
Ta občas zaskakuje Rihannu i v jejích klipech. Rihanna je sice exhibicionistka, co i při nákupu rohlíků ukazuje vejcovody do objektivu, ale jak jde o reklamu na spodní prádlo, poskytne režisérovi jenom hlavu.
Protože na hlavu se všichni v reklamě na spodní prádlo koukají nejvíc. Až někdo udělá reklamu na prsa, hodí tam tělo Katy Perry a na to přimotnuje hlavu Tomia Okamury, samozřejmě se budem koukat na Tomia. Rozsévá svoji moudrost už jen pouhopouhým pohledem.